Od početka proizvodnje prvog Priusa 1997., prodali smo preko petnaest milijuna hibridnih električnih vozila širom svijeta, uštedjevši preko 118 milijuna tona CO2. Hibridna tehnologija je temelj svih naših alternativnih pogonskih sklopova. Koristeći našu temeljnu hibridnu arhitekturu i znanje koje smo stekli, možete razvijati baterijska električna vozila, plug-in hibridna električna vozila i električna vozila s gorivnim člancima koja koriste vodik kao gorivo.
Hibridna vozila
Uspjeh hibridne tehnologije
U 21. stoljeću moramo pronaći načine da učinimo vozilo nježnijim prema okolišu i smanjimo našu ovisnost o gorivima na bazi nafte. Vidimo hibride kao središnju tehnologiju za postizanje ovih ciljeva, kombinirajući različite izvore energije u jedinstvenom pogonskom sklopu radi postizanja male potrošnje goriva uz značajno smanjenje emisije, po cijeni koju stranke mogu platiti.
Otkad smo predstavili Prius, naš prvi hibridni automobil u masovnoj proizvodnji, 1997., neprekidno unapređujemo naše znanje o hibridima. Danas su naši hibridi ne samo učinkovitiji nego ikada prije, sa smanjenjem potrošnje goriva od približno 10% sa svakom generacijom, nego pružaju i snažnije performanse te su slavni po svojoj izdržljivosti, pouzdanosti i malim tekućim troškovima.
Kako bismo u najvećoj mjeri iskoristili potencijal hibrida za smanjenje emisije, namjeravamo razvijati pristupačnu tehnologiju čije pogodnosti će moći uživati čim veći broj kupaca. Zbog toga smo proširili našu paletu hibrida od jednog jedinog modela na 44 različita modela. Kako se ponuda različitih hibridnih modela povećava, tako i ova tehnologija dolazi do sve većeg broja potencijalnih kupaca. To nam je omogućilo ispunjavanje naših ciljeva o prodaji 15 milijuna hibrida širom svijeta, uz godišnju prodaju od 1,5 milijuna vozila od 2020.
Kako hibridi rade?
Naš hibridni sustav koristi benzinski motor te elektromotor. To je „puni“ hibrid, što znači da je vozilo moguće voziti koristeći isključivo električnu energiju, kao i uz zajedničko korištenje benzinskog i elektromotora. Po tome se razlikuje od drugih, „blagih“ hibridnih sustava, kod kojih elektromotor samo potpomaže performanse benzinskog motora.
Električna energija se proizvodi tijekom vožnje, prikupljajući energiju prilikom kočenja ili usporavanja. Ova energija se zatim pohranjuje u hibridnu bateriju i spremna je za korištenje. Upravljačka jedinica snage automatski određuje najučinkovitiji izvor snage u datom trenutku, ovisno o tome krećete li se u prometnoj gužvi ili na otvorenoj cesti. U gustom prometu, s čestim zaustavljanjem, naš puni hibridni sustav se prebacuje na potpuno električni pogon (EV) radi maksimalnog korištenja pogodnosti vožnje bez emisije i bez potrošnje goriva. Ako se baterija isprazni ili povećate brzinu, benzinski motor se automatski pokreće.
Naša postignuća
- Emisija CO2 umanjena za preko 118 milijuna tona
- Naši hibridi stvaraju vrlo malo NOx, poboljšavajući tako kvalitetu zraka
- 44 hibridna modela širom svijeta. 20 modela u Europi
- Na svake dvije Toyote prodane u Europi 2019., više od jedne bila je hibridna