Po prvi puta u Europi Toyota predstavlja profinjeni Highlander sa 7 sjedala

• Novi hibridni SUV s pogonom na sve kotače obogaćuje široku paletu SUV-ova
• Prostran, s punom primjenljivošću 7 sjedala i prtljažnika od 658 litara
• Učinkovita 4. generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa sa sustavom AWD-i
• 244 KS* i emisijom CO2 od 146 g/km (WLTP)* nudi najbolji omjer snage i emisije CO2 u segmentu

Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put kreće u prodaju širom zapadne Europe.

Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno s RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisu Cross koji je u dolasku u segmentu B - je najnoviji dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Europi.

S 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 milijuna kupaca hibrida, 9 hibridnih modela i 4. generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinira svoje predvodništvo u hibridnoj tehnologiji i legendarnu kvalitetu, trajnost i pouzdanost kao i obimno iskustvo na tržištu SUV-ova kako bi stvorila Highlander Hybrid.

/

Uživajući pogodnosti Toyotine platforme GA-K, Highlander objedinjuje sve odlike Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom hibridnog pogonskog sklopa te inteligentni pogon na sve kotače (All-Wheel Drive), obilje prostora i sposobnost vuče prikolice težine do 2 tone.

Dizajn i paketi

Dužine 4950 mm s dojmljivim aluminijskim naplatcima od 20“, Highlander Hybrid kombinira elegantan, dinamičan i profinjen izgled vrhunskog gradskog SUV-a s čvrstoćom, snagom i trajnošću istinskog pogona na sve kotače. U vozilu, unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa 7 sjedala, dajući udobno, vrhunsko okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid istinski raspolaže za 7 sjedala - hod uzdužnog pomicanja sjedala u drugom redu je 180 mm što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu, te olakšava ulazak i izlazak.

/

Poklopac prtljažnika pokreće se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obujam može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala, čime se dobiva ukupno 1.909 litara.
Dostupna u dvije sheme boja, crna i grafitna, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pretincima raspoređenima posvuda, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sjedala.

Vrhunske razine opreme uključuju središnji zaslon multimedijskog sustava 12,3“ sa satelitskom navigacijom, virtualni zaslon, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedala i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

/
Dinamika vožnje

4. generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinira 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom i prednji i stražnji elektromotor - pri čemu stražnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve kotače (AWD-i - All-Wheel Drive-intelligent)- kao i snažnu nikal-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedala.
Ukupna snaga sustava od 244 KS* u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km* i potrošnju od 6,6 l/100km* (ciklus WLTP) ili 117g/km* i 5,2l/100km* (usklađeno s normom NEDC) predstavlja najbolji omjer snage i emisije CO2 u tom segmentu.

/

Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor jednog od sljedećih programa: ECO, NORMAL, SPORT i TRAIL. Sva četiri programa je moguće koristiti kada vozilo djeluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.

Zahvaljujući akustičkom vjetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i obloge u lukovima kotača i prtljažniku, Highlander uživa značajno smanjenje buke uz prirođenu mirnoću i bešumni rad potpuno hibridnog pogonskog sklopa.

/

Na Highlanderovu platformu GA-K je postavljena lagana školjka velike krutosti te, uz nisko težište, zajedno pružaju ovom novom SUV-u okretnost u vožnji te udobnost u vožnji po autocesti.

Sigurnost

Highlander Hybrid je opremljen sustavom Toyota Safety Sense koji objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sustav predsudarne zaštite (PCS) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, s otkrivanjem pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona (ACC), ACC s čitanjem prometnih znakova (RSA), održavanje vozila u prometnom traku (LTA), upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (LDA), automatska duga svjetla (AHB) i čitanje prometnih znakova (RSA).

Toyota Highlander Hybrid, na europskim tržištima, kreće u prodaju početkom 2021.

* Privremene vrijednosti podložne konačnoj homologaciji

Saznajte više o Toyoti

Sportski auto godine u Hrvatskoj je Nova Toyota GR SUPRA Sportski auto godine u Hrvatskoj je Nova Toyota GR SUPRA Toyota GR Supra osvojila je titulu najboljeg sportskog auta za 2020.godinu. Nagradu je Toyoti GR Supra dodijelila redakcija novinara i stručnih suradnika TV automagazina. Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i njihov vozač Ott Tänak sa suvozačem Martinom Järveojom su ispisali povijest osiguravanjem svojih prvih titula u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju zahvaljujući zadivljujućem drugom mjestu na Španjolskom reliju. Toyota Yaris Challenge kup 2020. –  2022. Toyota Yaris Challenge kup 2020. – 2022. Još od 1957. godine Toyota je uspješan natjecatelj u području auto-moto sportova uključujući FIA World Rally prvenstvo (WRC) te Svjetsko prvenstvo izdržljivosti (WEC). Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Nakon uspješne sezone u sezoni 2018./19. u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti, Fernando Alonso i TOYOTA GAZOO Racing će ponovno udružiti snage u nadolazećim mjesecima u nizu testova s Toyotom Hilux, automobilom za kojeg se očekuje da će se natjecati u sljedećem Reliju Dakar.
Na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće (eng. cookies)
Koristimo kolačiće (eng. cookies) u svrhu pružanja najboljeg korisničkog iskustva na našoj internetskoj stranici, za pružanje usluga i alata trećih strana, za bolje razumijevanje i poboljšanje funkcionalnosti internetske stranice te u marketinške svrhe. Preporučujemo da prihvatite sve kolačiće, međutim, ako se s time ne slažete, možete ih jednostavno prilagoditi klikom na ispod ponuđenu opciju „Postavke kolačića“. Detaljne informacije dostupne su u našoj Politici kolačića (eng. cookie policy).