Po prvi puta u Europi Toyota predstavlja profinjeni Highlander sa 7 sjedala

• Novi hibridni SUV s pogonom na sve kotače obogaćuje široku paletu SUV-ova
• Prostran, s punom primjenljivošću 7 sjedala i prtljažnika od 658 litara
• Učinkovita 4. generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa sa sustavom AWD-i
• 244 KS* i emisijom CO2 od 146 g/km (WLTP)* nudi najbolji omjer snage i emisije CO2 u segmentu

Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put kreće u prodaju širom zapadne Europe.

Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno s RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisu Cross koji je u dolasku u segmentu B - je najnoviji dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Europi.

S 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 milijuna kupaca hibrida, 9 hibridnih modela i 4. generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinira svoje predvodništvo u hibridnoj tehnologiji i legendarnu kvalitetu, trajnost i pouzdanost kao i obimno iskustvo na tržištu SUV-ova kako bi stvorila Highlander Hybrid.

/

Uživajući pogodnosti Toyotine platforme GA-K, Highlander objedinjuje sve odlike Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom hibridnog pogonskog sklopa te inteligentni pogon na sve kotače (All-Wheel Drive), obilje prostora i sposobnost vuče prikolice težine do 2 tone.

Dizajn i paketi

Dužine 4950 mm s dojmljivim aluminijskim naplatcima od 20“, Highlander Hybrid kombinira elegantan, dinamičan i profinjen izgled vrhunskog gradskog SUV-a s čvrstoćom, snagom i trajnošću istinskog pogona na sve kotače. U vozilu, unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa 7 sjedala, dajući udobno, vrhunsko okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid istinski raspolaže za 7 sjedala - hod uzdužnog pomicanja sjedala u drugom redu je 180 mm što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu, te olakšava ulazak i izlazak.

/

Poklopac prtljažnika pokreće se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obujam može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala, čime se dobiva ukupno 1.909 litara.
Dostupna u dvije sheme boja, crna i grafitna, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pretincima raspoređenima posvuda, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sjedala.

Vrhunske razine opreme uključuju središnji zaslon multimedijskog sustava 12,3“ sa satelitskom navigacijom, virtualni zaslon, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedala i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

/
Dinamika vožnje

4. generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinira 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom i prednji i stražnji elektromotor - pri čemu stražnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve kotače (AWD-i - All-Wheel Drive-intelligent)- kao i snažnu nikal-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedala.
Ukupna snaga sustava od 244 KS* u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km* i potrošnju od 6,6 l/100km* (ciklus WLTP) ili 117g/km* i 5,2l/100km* (usklađeno s normom NEDC) predstavlja najbolji omjer snage i emisije CO2 u tom segmentu.

/

Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor jednog od sljedećih programa: ECO, NORMAL, SPORT i TRAIL. Sva četiri programa je moguće koristiti kada vozilo djeluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.

Zahvaljujući akustičkom vjetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i obloge u lukovima kotača i prtljažniku, Highlander uživa značajno smanjenje buke uz prirođenu mirnoću i bešumni rad potpuno hibridnog pogonskog sklopa.

/

Na Highlanderovu platformu GA-K je postavljena lagana školjka velike krutosti te, uz nisko težište, zajedno pružaju ovom novom SUV-u okretnost u vožnji te udobnost u vožnji po autocesti.

Sigurnost

Highlander Hybrid je opremljen sustavom Toyota Safety Sense koji objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sustav predsudarne zaštite (PCS) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, s otkrivanjem pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona (ACC), ACC s čitanjem prometnih znakova (RSA), održavanje vozila u prometnom traku (LTA), upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (LDA), automatska duga svjetla (AHB) i čitanje prometnih znakova (RSA).

Toyota Highlander Hybrid, na europskim tržištima, kreće u prodaju početkom 2021.

* Privremene vrijednosti podložne konačnoj homologaciji

Saznajte više o Toyoti

Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i njihov vozač Ott Tänak sa suvozačem Martinom Järveojom su ispisali povijest osiguravanjem svojih prvih titula u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju zahvaljujući zadivljujućem drugom mjestu na Španjolskom reliju. Toyota Yaris Challenge kup 2020. –  2022. Toyota Yaris Challenge kup 2020. – 2022. Još od 1957. godine Toyota je uspješan natjecatelj u području auto-moto sportova uključujući FIA World Rally prvenstvo (WRC) te Svjetsko prvenstvo izdržljivosti (WEC). Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Nakon uspješne sezone u sezoni 2018./19. u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti, Fernando Alonso i TOYOTA GAZOO Racing će ponovno udružiti snage u nadolazećim mjesecima u nizu testova s Toyotom Hilux, automobilom za kojeg se očekuje da će se natjecati u sljedećem Reliju Dakar. Pobjeda na Finskom reliju Pobjeda na Finskom reliju Tänak i Toyota Yaris WRC osvojili su još jednu pobjedu u Finskoj
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.