1. Discover Toyota
  2. Electrified
  3. Hybrid Electric

Toyotina hibridna električna vozila

Saznajte više o našim samopunjivim hibridnim vozilima

Preko 15 milijuna vozača Toyotinih hibrida prelazi više električnih kilometara nego bilo tko drugi, svaki dan. Uz ponudu od devet, hibridno-električnih modela četvrte generacije, od kojih svaki pruža potpuno električni pogon uz nultu emisiju do 70% vaše gradske vožnje, s ponosom predvodimo ulazak u svijet elektrifikacije.

Ne nastaju svi hibridi na isti način

Zahvaljujući našoj stručnosti koju gradimo više od 23 godine, naša hibridno-električna tehnologija sljedeće razine, nudi performanse, doseg vožnje i spokoj bez premca. Nezamjetno se prebacujući između potpuno električne vožnje i benzinskog pogona kada je on najučinkovitiji, naši samopunjivi hibridi nude brojne pogodnosti električnog pogona, bez potrebe za uključivanjem u struju.

Kako biste saznali kako još hibrid može učiniti vaš život lakšim, zašto ne postavite Toyotinom hibridu pitanje?

Trajna snaga

Kao i svaki drugi Toyotin sklop, baterije u našim hibridnim vozilima su konstruirane da budu trajne. Radi vašeg spokoja, sve baterije se isporučuju s jamstvom u trajanju od 5 godina, odnosno 100.000 km, što – uz godišnju provjeru zdravlja hibrida (Hybrid Health Check) – pokriva vašu bateriju do 10 godina.

Naš program povrata osigurava da, kada naše baterije hibridnih vozila dosegnu kraj svog životnog vijeka, njihovo zbrinjavanje bude sigurno i odgovorno. Toyotini ovlašteni serviser trenutno zbrinjavaju više od 90% naših baterija, a naš je cilj reciklirati više od 50% težine hibridne baterije.

Hybrid Coaching (Poduka o hibridu)

Putem aplikacije za pametni telefon MyT možete uživati u nizu internetskih usluga osmišljenih da vožnju učine sigurnijom i zabavnijom. Poduka o hibridu osigurava kontekstualiziranu poduku  o vožnji hibrida, kako biste izvukli najviše iz električnog pogona (EV) i tako smanjili potrošnju goriva i utjecaj na okoliš.

Otkrijte MyT Connected Services

Pronađite najbolji hibrid za sebe

 

Od hibridnih SUV-ova do hibridnih gradskih automobila, nudimo paletu od devet različitih modela, za razne životne stilove. Bez obzira na to je li riječ o dinamičnom crossoveru C-HR ili elegantnom Yarisu hatchback, modelu RAV4 s pogonom na sve kotače ili prostranom karavanu Corolla, Toyota ima najbolji hibridni električni automobil za vas.

FAQS

Toyotini Hibridi su poznati kao „hibridno-električna“ vozila jer raspolažu s dva izvora snage: benzinskim motorom i elektromotorom. Ono što ističe Toyotin „potpuno“ hibridni sustav u odnosu na druge, „umjereno“ hibridne automobile je činjenica da ova dva motora rade neovisno jedan o drugome.

Toyotini Hibridi mogu koristiti električnu energiju za pokretanje s mjesta, pa čak i za vožnju do brzine od 50 km/h. Rezultat? Nulta potrošnja goriva, nulta emisija na ispušnoj cijevi i gotovo bešumna vožnja na do 80% vaših gradskih vožnji.

Imate li dodatnih pitanja o tome što je hibridni automobil? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini Hibridi mogu koristiti električnu energiju za pokretanje s mjesta, pa čak i za vožnju do brzine od 50 km/h. Poznati su kao „hibridno-električna“ vozila jer raspolažu s dva izvora snage: benzinskim motorom i elektromotorom. A, s obzirom na to da je većina Toyotinih hibrida samopunjiva, ne morate ih uključivati u struju da biste napunili njihove baterije. To je zato što, kada se baterija isprazni, višak snage iz benzinskog motora je ponovno napuni.

Povrh toga, naši hibridi se odlikuju generatorskim kočenjem, tako da kada kočite ili vozite bez pritiska na papučicu gasa generator stvara električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji za kasniju upotrebu. Rezultat? Nulta potrošnja goriva, nulta emisija na ispušnoj cijevi i gotovo bešumna vožnja na do 50% vaših gradskih vožnji.

Imate li još pitanja o vožnji hibrida na struju? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Osim Priusa i novog RAV4 Plug-in Hybrida, svi Toyotini hibridi se odlikuju pionirskom, samopunjivom baterijskom tehnologijom. Poznati su kao „hibridno-električna“ vozila jer raspolažu s dva izvora snage: benzinskim motorom i elektromotorom. To znači da ih, za razliku od čistih električnih vozila i plug-in hibrida, ne morate uključivati u struju da biste napunili njihove baterije.

Kada se baterija u Toyotinom Hibridu isprazni, višak snage iz benzinskog motora je ponovno napuni. To nije sve. Naši hibridi se odlikuju generatorskim kočenjem, tako da kada kočite ili vozite bez pritiska na papučicu gasa generator stvara električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji za kasniju upotrebu.

Ako se još uvijek pitate treba li hibride puniti? Sjetite se da u Toyotinom Hibridu nema žica, nema utikača i nema nepraktičnosti. Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

 

Toyota razvija inovativnu, samopunjivu hibridnu tehnologiju već preko 23 godina. Sada je ovdje njena četvrta generacija, a hibridna tehnologija pogoni gotovo svaki drugi novi automobil koji prodamo u Europi te stvara temelj za novu paletu baterijskih-električnih Toyota koje će biti predstavljene ranih 2020-ih.

Pionirska baterijska tehnologija u Toyotinim Hibridima je konstruirana da traje cijeli životni vijek automobila. K tome, neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator i elektropokretač su potpuno uklonjeni, dodatno smanjujući opasnost nepredviđenih troškova u budućnosti. Ne samo to; svi hibridni sklopovi, uključujući hibridnu bateriju, su pokriveni Toyotinim jamstvom na 5 godina/100.000 km* od trenutka prodaje novog vozila.
*Što prije nastupi.

Još uvijek se pitate možete li imati povjerenja u hibridnu tehnologiju? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Svi hibridni automobili za pogon koriste kombinaciju motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora. U usporedbi s blagim hibridima, glavna pogodnost Toyotinih punih hibrida je u činjenici da njihova dva pogonska sustava djeluju potpuno neovisno jedan o drugome.

Blagi hibridi koriste svoje elektromotora kao podršku benzinskom motoru tijekom ubrzavanja i vožnje stalnom brzinom – elektromotor ne može sam pokretati automobil. U punom ili samopunjivom Toyotinom hibridu, možete uživati u čistoj električnoj snazi u do 80% vaših gradskih vožnji te u vožnji stalnom brzinom do 50 km/h. Pri višim brzinama ili prilikom pretjecanja na autocesti, benzinski motor i elektromotor rade zajedno kako biste imali na raspolaganju veću snagu.

Imate li još pitanja o razlikama između punog i blagog hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Pionirska baterijska tehnologija u Toyotinim Hibridima je konstruirana da traje cijeli životni vijek automobila. A, kako je Toyotina hibridna baterija samopunjiva, nikada je ne treba spajati na struju radi punjenja. Svi hibridni sklopovi, uključujući hibridnu bateriju, su pokriveni Toyotinim jamstvom na 5 godina/100.000 km* od trenutka prodaje novog vozila.

Kao dio Toyotine provjere hibridnog sustava (Toyota Hybrid Health Check), Toyotini stručnjaci će provjeravati vaš hibridni sustav i hibridnu bateriju kako bi se uvjerili da su u odličnom stanju. Ako jednom godišnje napravite ovakvu provjeru, vaša Toyota ima pravo na dodatno produženo jamstvo od 1 godine/15.000 km* (Hybrid Battery Extended Care), sve do ukupno 10 godina.
*Što prije nastupi.

Pitate li se još uvijek koliko traju hibridne baterije? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Za razliku od potpuno električnog vozila, u Toyotinom Hibridu ne morate brinuti o dosegu. Zahvaljujući izuzetno maloj potrošnji, među najmanjima na tržištu, imaju sličan doseg kao usporedivi benzinski ili dizelski automobili. Kada vam ponestane goriva, dolijete gorivo i nastavite vožnju, kao u bilo kojem konvencionalnom automobilu.

A, s obzirom na to da su svi Toyotini hibridi samopunjivi, ne morate ih uključivati u struju da biste napunili njihove baterije. To je zato što, kada se baterija isprazni, višak snage iz benzinskog motora je ponovno napuni. To nije sve. Naši hibridi se odlikuju generatorskim kočenjem, tako da kada kočite ili vozite bez pritiska na papučicu gasa generator stvara električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji za kasniju upotrebu.

Pitate li se i dalje koji je doseg hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini Hibridi se nezamjetno prebacuju između dva izvora snage, benzinskog motora i elektromotora, kako bi vam pružili odziv kada ga trebate. Elektromotor u hibridnom automobilu daje trenutačan priljev momenta (ili vučne snage) kada pritisnete papučicu gasa, dok pri većim brzinama ili prilikom pretjecanja na autocesti on radi u paru s benzinskim motorom radi isporuke dodatne snage.

Uvođenjem 2,0-litarskog hibridnog motora u novoj Corolli i 2,5-litarskog hibridnog motora u novom RAV4, Toyotini Hibridi su sada sasvim spremni za još bolje reakcije, još više snage, i dalje sasvim nezamjetno za vozača. Da biste dobili bolju sliku, novi RAV4 Hybrid ubrzava iz mirovanja do 100 km/h u samo 8,1 sekundu, a hibridni sustav sada može vući prikolicu mase do 1.650kg

Imate li još pitanja o snazi hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući kombinaciji benzinskog motora sjajnog odziva i snažnog elektromotora, Toyotini hibridni automobili su jako zabavni za voziti. Elektromotor u hibridnom automobilu daje trenutačan priljev momenta (ili vučne snage) kada ubrzate pri malim brzinama, dok pri većim brzinama ili prilikom pretjecanja na autocesti on radi u paru s benzinskim motorom radi isporuke dodatne snage.

Zahvaljujući uvoženju 2,0-litarskog hibridnog motora u novoj Corolli, vozači sada mogu uživati u još energičnijoj vožnji. Nova Corolla Hybrid se sada odlikuje većom snagom te iz mirovanja ubrzava do 100 km/h u manje od 8 sekundi, pri čemu lopatice mjenjača smještene na upravljaču pružaju još dinamičnije iskustvo vožnje. Povrh toga, najnoviji Toyotini Hibridi su izgrađeni na platformi TNGA čime je postignuta bolja stabilnost pri prolasku kroz zavoj, bolja upravljivost i veće zadovoljstvo u vožnji.

Pitate li se i dalje jesu li hibridi zabavni za voziti? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Ništa u vezi s tehnologijom hibridnih automobila nije složeno. Zapravo, Toyotine hibride je možda čak i lakše voziti nego automobil na koji ste navikli. Vidite, naš samopunjivi hibridni sustav se sam nadzire, nezamjetno se prebacujući između tihog električnog pogona, benzinske snage odličnog odziva ili zajedničkog rada oba sustava za puno snage kada je trebate. Bez ručica, tipki ili kotačića.

Povrh toga, svi Toyotini hibridi su opremljeni automatskim mjenjačima, pa možete ubaciti ručicu mjenjača u Drive i nasloniti se za mirno, opuštajuće i udobno hibridno iskustvo.

Pitate li se i dalje je li hibride teže voziti? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

 

Toyotini hibridi imaju dva izvora snage koji djeluju neovisno jedan o drugome: uobičajeni benzinski motor i elektromotor. Pri višim brzinama ili prilikom pretjecanja na autocesti, ova dva motora rade zajedno kako biste imali na raspolaganju veću snagu. Ne samo da je benzinski motor Toyotinog hibrida pri tim brzinama najučinkovitiji, on je i tih, opuštajuć i udoban pri vožnji stalnom brzinom.

Uvođenjem 2,0-litarskog hibridnog motora u novoj Corolli i 2,5-litarskog hibridnog motora u novom RAV4, Toyotini hibridi su sada podešeni za više učinkovitosti i vožnju autocestom bez napora, nudeći kombinaciju performansi i male emisije koju konvencionalni motori ne mogu postići.

Pitate li se i dalje odgovara li hibridima vožnja po autocesti? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Iako većina hibrida ima pogon na prednje kotače, sada postoje i Toyotini Hibridi s pogonom na sve kotače – ili 4x4 – u ponudi, za one koji trebaju automobile s dodatnim terenskim sposobnostima ili mogućnošću vožnje u svim vremenskim uvjetima. Novi RAV4 Hybrid i Prius AWD su opremljeni naprednim sustavom AWD-i koji je konstruiran tako da daje puno snažnije performanse u otežanim uvjetima i sigurno upravljanje na skliskom kolniku.

Povrh kombinacije Toyotinog hibridnog motora i elektromotora koji pogone prednje kotače, modeli kao što je RAV4 Hybrid AWD ima i drugi elektromotor smješten straga za pogon stražnjih kotača. Takva konfiguracija omogućava raspodjelu do 30% okretnog momenta na stražnje kotače radi osiguravanja dobrog prianjanja i prijenosa snage prilikom pokretanja iz mjesta na mekanim i skliskim podlogama.

Pitate li se i dalje mogu li hibridi imati pogon na sve kotače? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Bit će vam drago čuti da je vožnja Toyotinog hibrida zimi ista kao vožnja konvencionalnog automobila zimi. Pogodnost našeg samopunjivog hibridnog sustava je da sam sebe nadzire, nezamjetno se prebacujući između električnog i benzinskog pogona, a kako su svi Toyotini hibridi automatski, nema ničeg složenog o čemu morate brinuti kada temperatura padne.

Radi spokoja, novi Toyotini hibridi su opremljeni sustavom sprečavanja proklizavanja kotača i kontrolom stabilnosti vozila, koji pomažu u prijenosu snage na podlogu i nadzoru nad vozilom na skliskom ili zaleđenom kolniku. Ako želite postići performanse hibrida u još težim uvjetima, Toyota nudi hibridne modele s pogonom na sve kotače (AWD), od modela RAV4 Hybrid do Priusa AWD, koji imaju drugi, stražnji elektromotor koji pogoni stražnje kotače, radi boljeg prijenosa snage na podlogu i stabilnosti u svim uvjetima.

Imate li još pitanja o ponašanju hibrida zimi? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini hibridi su među najštedljivijim automobilima u svojoj klasi. Za kratke vožnje pri maloj brzini ili u gustom prometu s čestim zaustavljanjima, oni zapravo uopće ne troše gorivo. To je zahvaljujući pogonu, kada je to moguće, isključivo elektromotorom uz napajanje iz hibridne baterije. Kao primjer, Toyotin hibrid, kao što je dinamična Corolla Hybrid, se ponosi potrošnjom od svega 3,4 l /100km.

A, kako su svi Toyotini hibridi samopunjivi, odlikuju se tehnologijom generatorskog kočenja, što znači da se električna energija proizvedena prilikom kočenja ili vožnje bez pritiska na papučicu gasa, pohranjuje u bateriji. Na taj način možete voziti još dalje isključivo na električni pogon, pa je vaše putovanje još štedljivije. Rezultat? Nulta potrošnja goriva, nulta emisija na ispušnoj cijevi i gotovo bešumna vožnja na do 80% vaših gradskih vožnji.

Pitate li se i dalje jesu li hibridi štedljivi? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyota razvija inovativnu, samopunjivu hibridnu tehnologiju već preko 20 godina. Naša pionirska tehnologija hibridnih baterija je konstruirana da traje koliko i automobil, a dokaz tome je činjenica da su neki Toyotini hibridi prešli više od milijun kilometara s originalnom hibridnom baterijom i benzinskim motorom.

K tome, neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator i elektropokretač su potpuno uklonjeni, dodatno smanjujući opasnost nepredviđenih kvarova u budućnosti. Radi dodatnog spokoja, svi hibridni sklopovi, uključujući hibridnu bateriju, su pokriveni Toyotinim jamstvom na 5 godina/100.000 km* od trenutka prodaje novog vozila. Ako jednom godišnje obavite Toyotinu provjeru hibridnog zdravlja, vaša Toyota ima pravo na dodatno produženo jamstvo od 1 godine/15.000 km* (Hybrid Battery Extended Care), sve do ukupno 10 godina.
*Što prije nastupi.

Pitate li se još uvijek jesu li hibridi dugoročno pouzdani? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući rastu njihove popularnosti, velike vrijednosti kao rabljenih automobila i nizu konkurentnih ponuda financiranja i leasinga, Toyotini hibridi nisu skuplji od usporedivih benzinskih ili dizelskih automobila. Preciznije rečeno, Toyotin hibrid možete kupiti za samo XX EUR mjesečno. 

Toyotini hibridi ne samo da vam štede novac zahvaljujući manjoj potrošnji goriva, nego su i povoljniji u održavanju nego što možda mislite. S obzirom na to da se dijelovi kao što su kočne pločice manje troše, kao i na to da postoji povoljan raspored održavanja, troškovi održavanja su do 5% niži.

Vjerujete li još uvijek da su hibridi skupi? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja u vezi Hibrida.

Osiguranje Toyotinih hibrida košta otprilike isto kao i za bilo koji konvencionalni automobil. Uslijed rastu njihove popularnosti, velike vrijednosti kao rabljenih automobila i nizu konkurentnih ponuda financiranja i leasinga, oni nisu ništa skuplji od usporedivih benzinskih ili dizelskih automobila.

Povrh toga, naša pionirska tehnologija hibridnih baterija je konstruirana da traje koliko i automobil, a neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator ili elektropokretač, su potpuno uklonjeni, pa je moguće smanjiti troškove popravka koje osiguravatelji uračunavaju.

Pitate li se i dalje jesu li hibridi skupi za osiguravanje? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

 

Zahvaljujući prednostima našeg inovativnog generatorskog kočenja, dijelovi kao što su kočne pločice se na Toyotinim Hibridima troše manje, zahvaljujući čemu su troškovi održavanja do 5% manji.

Elektromotor i baterija na Toyotinim Hibridima ne zahtijevaju održavanje, a kao dokazana tehnologija, pouzdaniji su od složenih motora s unutarnjim izgaranjem. K tome, neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator i elektropokretač su potpuno uklonjeni, dodatno smanjujući opasnost nepredviđenih troškova u budućnosti.

Vjerujete li još uvijek da su hibridi skupi za održavanje? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini Hibridi održavaju značajnu vrijednost kao rabljeni automobili. Zahvaljujući nizu pogodnosti, od niskih troškova eksploatacije i povoljno održavanja do sveobuhvatnog jamstva na hibridnu bateriju, ostatak vrijednosti je u prosjeku 4% viši nego kod konvencionalnih automobila.

Nezamjetnim prebacivanjem između čistog električnog pogona i učinkovitog benzinskog motora, Toyotini Hibridi ne samo da štede gorivo i novac, oni imaju i najmanju emisiju CO2 u klasi. Kao rezultat, hibridni automobili uživaju niz državnih poticaja, od pristupa područjima male emisije do nižih cijena parkiranja, što pridonosi da i nakon 4 ili 5 godina korištenja, ostatak vrijednosti i dalje bude visok.

Brine li vas i dalje vrijednost hibrida kao rabljenog vozila? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyota je pokrenula hibridnu tehnologiju Priusom, 1997. godine. Danas, kao predvodnik hibridnog razvoja, s preko od 12 milijuna vozača hibrida širom svijeta, nudimo paletu od devet različitih modela koji odgovaraju različitim načinima života, od hibridnih SUV-ova, do hibridnih gradskih automobila.

Bez obzira na to je li riječ o privlačnosti dinamičnog crossovera C-HR Hybrid ili gradskom automobilu Yarisu Hybrid, modelu RAV4 Hybrid s pogonom na sve kotače ili prostranom karavanu Corolla Hybrid, Toyota ima najbolji hibridni automobil za vas.

Razmišljate li još uvijek koji je najbolji hibrid za mene? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući njihovoj impresivno maloj potrošnji, Toyotini hibridi ne samo da vam štede gorivo i novac, nego vam nude i niz dodatnih pogodnosti.

Prebacujući se nezamjetno između tihog električnog pogona pri malim brzinama i učinkovite benzinske snage kada brzina naraste, Toyotini hibridi nude i najmanju emisiju CO2 u klasi. Kao rezultat, hibridni automobili uživaju niz državnih poticaja, od pristupa područjima male emisije do nižih cijena parkiranja i manjih poreza. A, kako su svi Toyotini hibridi samopunjivi, njihove baterije nije potrebno nikada spajati na električnu mrežu.

Imate li još pitanja o dodatnim pogodnostima hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga učestala pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.