1. Discover Toyota
  2. Brands and services
  3. Toyota Gazoo Racing
  4. WRC
Odaberite

Svjetsko reli prvenstvo WRC

U WRC-u stalno težimo najvišim razinama performansi
Nepobjedivi Yaris WRC povlači se i neće sudjelovati u sjajnoj novoj eri FIA svjetskog reli prvenstva. Umjesto njega, u prve borbene linije sa svjetskim reli timom TOYOTA GAZOO Racing prelazi izvrsni hibridni GR Yaris Rally1, koji s timom nastavlja pomicati granice kroz najzahtjevnije etape relija.

Pobjednik 18 utrka svjetskog reli prvenstva

Jari-Matti Latvala najiskusniji je vozač u povijesti WRC-a, a sa svjetskim reli timom TOYOTA GAZOO Racing surađuje od samih početaka, od 2017. godine. U ulozi voditelja tima s tvrtkom nastavlja istim putem i prema istom cilju – izradi sve boljih automobila.

GR Yaris Rally1

Predstavljamo vam model 2022 GR Yaris Rally1, nasljednika iznimno uspješnog modela Yaris WRC. Model GR Yaris Rally1, koji po prvi put u visoku klasu reli natjecanja donosi hibridnu tehnologiju, kombinira isti 1,6-litreni motor s turbopunjačem koji je imao Yaris WRC i bateriju od 3,9 kWh te jedinicu generatora motora (MGU), a vozaču pruža snagu veću od 500 PS. Budući da propisi nalažu manje složenu aerodinamičnost, vraćen je ručni mjenjač i uklonjeni su aktivni središnji diferencijali, pa će novi Rally1 svojim ekstremnim značajkama zasigurno još malo pomaknuti granicu performansi, kako za automobile tako i za vozače.
  • Motor

    1,6-litreni, s turbopunjačem i 4 cilindra u redu, direktnim ubrizgavanjem i hibridnom pogonskom jedinicom

  • Maksimalna snaga

    Više od 500 PS

  • Maksimalna brzina

    201 km/h (sa specifičnim omjerom) – s izvrsnim ubrzanjem i odazivom

  • Duljina – Širina

    4225 mm (uklj. aerodinamični uređaj) – 1875 mm

  • Visina

    Podesivo

  • Širina traga kotača

    Podesivo

  • Međuosovinski razmak

    2630 mm

  • Minimalna težina

    1260 kg

  • GR Yaris. Iskusite uzbuđenje koje nikad ne prestaje

    Razvijen u suradnji sa stručnjacima iz svjetskog reli tima TOYOTA GAZOO Racing, GR Yaris na cestu donosi ono najbolje od vodećih tehnologija i znanja stečenih u motosportu. GR Yaris ima snažan 1,6-litreni motor s turbopunjačem i 3 cilindra, napredni sustav GR-FOUR 4WD i laganu karoseriju s 3 vrata, a rođen je u WRC-u pa vam uzbuđenja na cesti nikad neće nedostajati.

  • Najbolje performanse na svim cestama

    Makadam: Krivudave ceste koje ne dopuštaju greške i postojane, tvrde gume. Spušteni ovjes obavezan je za utrke kao što je reli u Estoniji.

    Šljunak: Već utrte ceste, šljunčane staze i velik broj različitih smjesa gume. Povišen ovjes prikladan za šljunčane podloge ključan je za utrke u podnebljima s visokim temperaturama kao što je reli u Novom Zelandu.

    Snijeg: Zaleđene ceste, nanosi snijega i gumi s čavlima. Labava postavka ovjesa ključna je za utrke u podnebljima gdje temperature često padaju ispod ništice kao što je reli u Švedskoj.