Pronalazimo sve više i više načina ponovne uporabe stavki i resursa, smanjujući našu potražnju za sirovinama, štedeći energiju i pomažući u zaštiti okoliša.

Znamo da si ne možemo priuštiti biti društvo koje odbacuje stvari i da moramo pronaći bolje i lakše načine ponovne uporabe stvari koje proizvodimo i resursa koje koristimo za njihovu proizvodnju.

Pokrenuli smo niz sustava koji su projektirani da produže radni vijek dijelova i komponenata, u nekim slučajevima dajući im nove i različite primjene. Na primjer, koristimo značajne operacije obnove dijelova i na globalnoj razini, uočili smo da se hibridne baterije, izvađene iz naših vozila mogu koristiti za spremanje čiste, suncem generirane električke energije.

Ovaj koncept ponovne uporabe također se odnosi na uštedu vode, njenom što manjom uporabom i recikliranjem bilo kakvog otpada koji je nastao iz naših proizvodnih procesa. Naša briga za detalje znači da pazimo da kutije, u kojima se isporučuju naši dijelovi, budu projektirane samo za jednu namjenu, tako da se mogu ponovo i puno puta iskoristiti.

Kako ponovna uporaba može doprinijeti…

/
Odnosi se na uštede zbog poboljšanja jedne vrste pakiranja iz našeg Europskog središnjeg skladišta za dijelove (2015).
/
Količina ”ponovno upotrjebljene” skupljene kišnice u našem proizvodnom postrojenju u Francuskoj (Kol 2014 – Kol 2015).
/
Proizvodnja potpuno novog DPF* uključuje veliku CO2 emisiju od 22,6 kg, a proizvodnja obnovljenog DPF-a emitira samo 3,3 kg (Study Chalmers University, Goeteborg).
*Filtar dizelskih čestica

Postoji mnogo dijelova vozila koji se mogu obnoviti ponovno iskoristiti, izbjegavanjem otpada i smanjenjem potražnje za materijalima kako bi se proizvele nove zamjene.

Obnovljeni dijelovi

Provodimo sveobuhvatni program obnove dijelova, koji uključuje preuzimanje rabljenih dijelova iz naše Europske maloprodajne mreže. Vraćeni dijelovi se provjeravaju i obnavljaju u centru za obnovu, s time da se bilo koji potrošeni element zamjenjuje. Obnovljeni dio se ponovo sastavlja, pakira i klijentima nudi po konkurentnim cijenama, tako da i klijenti mogu podržati održivost. Glavni dijelovi koje može obnavljati na ovaj način su kompresori klima uređaja, automatski mjenjači, stupovi servo upravljača, glave motora, motori i kitovi spojke.

/

Baterije koje koristimo u našim hibridima projektirane su da budu pouzdane i da traju cijeli radni vijek vozila koje pokreću. Čak i kada hibridno vozilo dosegne kraj svog radnog vijeka, za hibridne baterije mogu se pronaći nove uporabe jer još uvijek zadržavaju svoj kapacitet.

Ponovna uporaba hibridnih baterija

Različite vrste baterija – na bazi nikla i litija – koje koristimo u našim hibridima, projektirane su da dugo traju i da ih se nikada ne treba zamijeniti tijekom radnog vijeka vozila.

Zapravo, u mnogim slučajevima, traju duže od vozila koje napajaju. Tražimo načine kako bi se ove baterije mogle obnoviti za ponovnu uporabu u našim vozilima i da se mogu iskoristiti u druge namjene, konkretno kao stacionarni ili izvori napajanja u nuždi.

/

Kada se hibridno vozilo približi kraju svog radnog vijeka, bilo prirodno ili ranije kao posljedica sudara, postoji velika vjerojatnost da je hibridna baterija još u dobrom stanju i spremna poslužiti kao korisno sredstvo za spremanja energije iz održivih izvora.

Stacionarna pohrana

Kada se hibridna baterija približi kraju svog radnog vijeka, njen osnovni sklop još uvijek može biti u dobrom stanju. U takvim slučajevima, hibridna baterija se može ukloniti i iskoristiti kao samostalna, stacionarna jedinica za napajanje. Kada se koristi u grupama, ove baterije mogu spremiti veliku količinu električke energije koja se može koristiti kao dio koordiniranog sustava uštede energije, ili čak kao rezervno napajanje u nuždi.

U cijelom svijetu, možemo pronaći dobre primjere uporabe hibridnih baterija na ovaj način. U SAD-u, one se koriste za spremanje električke energije iz solarnih ćelija u sklopu ekološke inicijative u Yellowstone nacionalnom parku, a u Japanu, Toyotini saloni koriste sličan pristup kako bi osigurali napajanje za svoje salone. Slične mogućnosti istražujemo i u Europi, gdje je trenutno broj dostupnih baterija ograničen, zbog njihove pouzdanosti.

SAD: Spremanje zelene energije u nacionalnom parku

Više od 200 hibridnih baterija, recikliranih iz Toyota Camry vozila, koristi se u sklopu projekta obnovljive energije u najstarijem nacionalnom parku SAD-a, Yellowstone. Zajedno, one čine stacionarnu jedinicu za spremanje energije generirane nizom solarnih panela, instaliranih u sklopu parka. Uz kombinirani kapacitet od 85 kWh, bez problema mogu napajati električkom energijom zgrade u kampu Lamar Buffalo Ranch.

Vjerujemo da uporaba ovih baterija na ovaj način može zapravo udvostručiti njihov korisni radni vijek, to doprinosi sustavu koje prilikom generiranja, spremanja i distribucije energije ne emitira ugljik.
Život baterija nakon automobila: Toyotin efekt

/
/
Solarni paneli u kampu Lamar Buffalo Ranch u nacionalnom parku Yellowstone (SAD).
/
Rabljene hibridne baterije iz modela Toyota Camry služe za spremanje energije u parku Yellowstone (SAD).

Učinkovito planiranje energije u Japanu

Određeni broj Toyotinih prodavača u Japanu započeo je uporabu Smart Green Batteries – hibridnih baterija koje se koriste kao stacionarna pohrana za električku energiju iz solarnih panela. Deset baterija iz modela Prius grupirane su u sustav za spremanje električke energije, generirane iz lokalnih solarnih panela. Ova energija se koristi u vremenima vršne potrošnje kako bi se smanjili troškovi energije.

Još veća učinkovitost može se postići kada se baterije koriste kao dio sustava upravljanja energijom zgrade, zajedno sa značajkama kao što su klimatizacija i LED osvjetljenje. Hibridne baterije su se također uspješno koristile za spremanje energije u nuždi u vrijeme nacionalnih katastrofa u Japanu.

/
Smart Green Batteries recikliranje baterija iz Prius modela kojima je istekao radni vijek (Japan).

Voda je bitan globalni resurs, i koji je pod najvećim pritiskom. Radimo na način da minimiziramo količine koje koristimo i ponovo iskoristimo što je više moguće vode iz naših operacija.

Uporaba vode

Rastuća svjetska populacija i sve veća poljoprivredna proizvodnja čine da voda postaje sve više vrijedan resurs kao nikada prije. Globalno, vodu smatramo bitnim ekološkim problemom i fokusiramo se na načine rada s kojima će naše poslovanje koristiti manje vode, ponovo je upotrijebiti, reciklirati i skupiti više vode kako bi se smanjile količine koje uzimamo iz javnog vodovoda.

U cijelom svijetu smo postavili ciljeve potrošnje vode naših poslovnih aktivnosti, uzimajući u obzir različite ekološke uvjete u svakoj državi ii regiji. Ove operacije su podržane širokim rasponom inicijativa, od standardnih ušteda vode do ponovne uporabe otpadne vode. U skladu s našim ciljem da naša postrojenja imaju najmanji mogući utjecaj na okoliš, između 2030. i 2040težimo postizanju nulte razine uporabe vode iz javnog vodovoda.

Već smo ustanovili učinkovite mjere, na primjer u kompaniji Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), gdje se većina potreba za vodom zadovoljava iz kišnice, prikupljene u lagunama u sklopu tvornice i učinkovitim recikliranjem otpadne vode. Osim odgovorne uporabe vode, također obraćamo pažnju na način tretiranja otpadnih voda iz naših proizvodnih procesa. Na primjer, u našoj tvornici u mjestu Burnaston u Ujedinjenom Kraljevstvu, upravljamo inteligentnim sustavom upravljanja vodom, koji ne samo da služi za tretiranje otpadnih voda iz tvornice, nego također sprečava poplavljivanje lokalnog okoliša.

/
Proces obrade vode u postrojenju Toyota Motor Manufacturing France.

Umjesto recikliranja, zašto ne bi nešto nekoliko puta ponovo upotrijebili? Naš Kanban sustav “točno na vrijeme” koristi specijalno izvedene plastične kutije za transport dijelova do i iz naših tvornica.

Pakiranje

Učinkovitost naših proizvodnih operacija u cijelom svijetu, podržana je Kanban sustavom ”točno na vrijeme”, u sklopu kojega naši mnogobrojni dobavljači osiguravaju dijelove koje trebamo u točnoj količini, na pravo mjesto i u pravo vrijeme. Sustav djeluje uporabom specifičnih, ponovo iskoristivih plastičnih kutija i druge vrste pakiranja koji su projektirani za spremanje specifičnih dijelova kako bi se transportirali do proizvodne linije na najučinkovitiji način. Kutije se mogu ponovo koristiti, tako da nema rizika od otpada povezanih s kartonskim pakiranjima.

/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.