Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyotinih

10 milijuna hibrida

Stopama legendarnog Priusa koji je pokrenuo cijelu stvar, Toyota danas prodaje 33 različita hibridna modela u preko 90 zemalja i područja širom svijeta.

Globalna prodaja Toyota hibrida dosegla 10 milijuna
Toyota Motor Corporation je ponosna objaviti ukupnu svjetsku prodaju hibridnih vozila (HV) od 10,05 milijuna vozila do 31. siječnja, premašujući granicu od 10 milijuna. Pored brojčane granice, ovo pokazuje čvrstoću tehnologije koja postaje općeprihvaćeno rješenje za smanjenje emisije stakleničkih plinova i drugih zagađenja.
Pomoć u smanjenju utjecaja automobila na okoliš već je dugo Toyotin prioritet. Na temelju stajališta da vozila povoljna po okoliš mogu imati značajan pozitivan utjecaj samo ako je njihovo korištenje rašireno, Toyota ohrabruje prihvaćanje hibridnih vozila širom svijeta na velikim tržištima. Toyota je pokrenula prodaju Coaster Hybrid EV u kolovozu 1997., a Priusa – prvog hibridnog putničkog automobila u masovnoj proizvodnji – u prosincu iste godine. Otada Toyotina hibridna vozila uživaju izuzetnu podršku od potrošača širom svijeta. Zadnja granica od 10 milijuna vozila dosegnuta je samo devet mjeseci nakon što je ukupna prodaja dosegnula 9 milijuna vozila koncem travnja 2016.
Kako je smanjenje emisije stakleničkih plinova postalo problem globalnih razmjera, prva generacija Priusa je predstavljala Toyotin odgovor na probleme resursa i okoliša dvadesetog stoljeća. Tim za razvoj Priusa je bio uvjeren da je, kakvi god bili rezultati njihovih napora, razvoj hibridnog vozila ključan za budućnost i da moraju učiniti sve što je nužno, a ne samo ono što je jednostavno moguće. Imajući to na umu, ovaj tim je svijetu predstavio prvo hibridno putničko vozilo u masovnoj proizvodnji.
Prius je postao tako popularan među kupcima da je postao sinonim za „vozilo povoljno za okoliš“. Toyota Hybrid System (THS), koji je dio prve generacije Priusa, prerastao je u THS II 2003. godine, a nakon toga se prelio u široku paletu Toyotinih vozila. Prius četvrte generacije, koji je postao prvo vozilo konstruirano na Toyota New Global Architecture (TNGA), razvijen je, ne samo vodeći računa o utjecaju na okoliš, nego i s izuzetnim voznim performansama za stranke koje žele kupiti vozilo koje pruža užitak u vožnji.
Toyota je predstavila svoje prvo hibridno vozilo prije 20 godina, a u međuvremenu su se okolnosti oko vozila povoljnih po okoliš dramatično promijenile. Rastuća popularnost Priusa dovela je do stvaranja novih standarda za stranke pri izboru automobila na temelju njihovog utjecaja na okoliš. Kako se povećavao broj proizvođača koji razvijaju i predstavljaju hibridna vozila, tako je nastao i novi segment „hibridnih vozila“.
Povrh toga, sada kada se stranke širom svijeta odlučuju za kupovinu hibridnih vozila i drugih vozila s malom potrošnjom goriva, cijela automobilska industrija može pridonijeti rješenju globalnih problema okoliša. I nakon što je premašila granicu od 10 milijuna vozila, Toyota će nastaviti stvarati sve bolje automobile za svoje stranke.
“Kada smo pokrenuli prodaju Priusa nitko nije znao niti što je to hibrid. Oni koji su ih vozili nazivani su čudacima i drugim imenima. Danas su, zahvaljujući svima onima koji su rano prihvatili Prius i dali mu priliku, hibridi postali popularni i na valu uspjeha izlaze iz područja nepoznatog i postaju glavni trend. Zahvalni smo svakom pojedinom našem kupcu koji nam je pomogao dostići ovu značajnu granicu od 10 milijuna vozila. Posvećeni smo nastavku suradnje s njima u rješavanju svjetskih ekoloških problema.“
Takeshi Uchiyamada, Predsjedavajući upravnog odbora Toyote, poznat kao otac Priusa
Toyota procjenjuje da je do 31. siječnja, korištenje Toyotinih hibridnih vozila umjesto konvencionalnih vozila pogonjenih benzinskim motorom slične veličine i voznih performansi, rezultiralo emisijom CO2 manjom za, otprilike, 77 milijuna tona i donijelo uštedu od otprilike 29 milijardi litara benzina.
Toyota je u listopadu 2015. objavila Toyota Environmental Challenge 2050, postavljajući ciljeve koje želi postići da bi pridonijela smanjenju negativnog utjecaja automobila po okoliš na vrijednost čim bližu nuli i da bi pomogla u stvaranju održivog društva. Toyota je postavila hibridne tehnologije kao glavne tehnologije u zaštiti okoliša za 21. stoljeće. Hibrid obuhvaća sve potrebne tehnologije za razvoj vozila povoljnih po okoliš, od vozila pogonjenih električnom energijom pohranjenom u bateriji do vozila na pogon vodikovim gorivnim člancima, što omogućava korištenje različitih kombinacija goriva. Toyota je posvećena daljnjem proširivanju svoje ponude vozila sa smanjenim utjecajem na okoliš.

Prodaja Toyotinih hibridnih vozila

Na temelju podataka TMC (Jedinica = 1.000 vozila)

 

Svijet

 

Ukupno

 

Japan

Sj. Amerika

Europa

Drugo

1997

0.3

0.3

0.3

1998

17.6

17.6

18.0

1999

15.2

15.2

33.2

2000

19.0

12.5

5.8

0.7

52.3

2001

36.9

18.5

16.0

2.3

0.2

89.2

2002

41.3

20.0

20.3

0.8

0.2

130.5

2003

53.3

27.2

24.9

0.9

0.4

183.8

2004

134.7

68.7

55.9

8.1

1.9

318.5

2005

234.9

58.5

150.0

23.4

3.1

553.5

2006

312.5

72.4

197.6

36.0

6.5

866.0

2007

429.4

82.0

287.8

49.0

10.7

1295.4

2008

429.7

104.4

255.0

57.8

12.6

1725.1

2009

530.1

251.1

205.3

54.7

19.0

2255.2

2010

690.2

392.2

195.9

70.2

31.9

2945.4

2011

629.0

316.4

185.1

82.8

44.7

3574.4

2012

1219.1

678.0

344.7

106.9

89.5

4793.5

2013

1279.2

679.1

358.2

152.9

89.0

6072.7

2014

1266.0

684.2

323.6

171.8

86.5

7338.7

2015

1204.0

633.2

282.9

201.5

86.4

8542.8

2016

1400.6

677.7

266.2

285.9

170.8

9943.4

2017

Siječanj

105.0

43.2

15.3

30.3

16.2

10048.5

Ukupno

 

4852.7

3190.4

1336.0

669.5

 

Napomena: Prodajni rezultati su privremeni i podložni promjenama.

Besplatno isprobajte Toyota hibride
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.