Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Priče o Aurisu

Hibrid s pogonom Priusa: štedljiviji od dizelaša, jeftiniji od ‘originala‘.

Hibridni Auris, s tehnologijom Priusa, predstavljen je krajem 2008., a ove je godine stigao i drugi u hibridnoj izvedbi.

Osnovni model, Auris druge generacije, predstavljen početkom 2013., napravljen je novim stilom zajedničkim za sve nove Toyote - Avensis, Auris, Verso, Yaris... Dugačak 427,5, širok 176 i visok 146 cm te je tri centimetra duži, jednako širok te pet i pol centimetara niži.
Iz toga se može iščitati povoljnija aerodinamika i veća stabilnost, jer sniženje karoserije poboljšava i jedno i drugo. Koeficijent otpora zraka smanjen je na 0,28, a masa za 40 kg, što je postignuto povećanjem udjela čelika visoke čvrstoće, uz povećanje čvrstoće noseće strukture za 25 posto.
/
Hibridni se Auris izvana ne razlikuje od osnovnog
Iznutra se bitna promjena uočava na središnjoj konzoli, s malom ručicom za biranje prijenosa hibridnog pogona, jednako kao u Priusu i instrumentima na kojima se očitava pražnjenje baterije i punjenje. Ostalo je jednako kao u osnovnom Aurisu, s bitnom konstatacijom da su upravljanje i vožnja jednaki kao u Priusu.
Treba se naviknuti da Auris 1.8 VVT-i HSD kreće poput električnog auta, tiši je i uglađeniji od svih drugih verzija, a to nije teško. Izvedba je masivnija, jer hibridna izvedba donosi 160 kg veću masu.
/
Hybrid Synergy Drive kombinira profinjeni benzinac s elektromotorom, što daje sistemsku snagu 136 KS
Pogonski sklop potpuno je preuzet iz Priusa treće generacije. Hibridni pogon spoj je prigušenog benzinca 1.8 VVT-i i elektromotora od 82 KS. Oba, preko razvodnika snage i  CVT mjenjača, pokreću prednje kotače i osiguravaju više nego dobre performanse - ubrzanje do stotke za 10,9 sekundi i najveću brzinu 180 km/h.
Ako se vozi umjereno, hibrid je štedljiviji od dizelaša. Razmjerno, ubrzanje je bolje od najveće brzine, što je i logično.
/
Bogata oprema pretvara Auris u premium kompakt, koji je potpuno jednak benzinskom i dizelskom
Sve ono što smo već zaključili u vožnji Priusa, prije dvije godine, vrijedi i za hibridni Auris. Velika sistemska snaga omogućava vožnju u visokom ritmu, a kod ravnomjerne često se vozi na struju ili inercijom. Zbog toga benzinski pogon koristi samo onoliko snage, odnosno goriva, koliko je nužno potrebno. Električni se pogon koristi prilikom startanja, a moguće je (kad su baterije potpuno napunjene) voziti ravnomjerno, brzinom do 55 km/h, do dva kilometra.
Još više vrijedi opjevana Toyotina kvaliteta i pouzdanost, koja se prepoznaje po izvedbi svakog sklopa, a najbolje je rezultate postigla upravo u hibridnim modelima. Svi vlasnici Priusa prve i druge generacije potvrdit će vam da je to čudo od automobila, koje se, jednostavno nikad ne kvari. Vrijedi to i za ovaj Auris 1.8 HSD. Kad se povuče crta, jako je dobar, bez obzira na visoku cijenu.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.