Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Priče o Aurisu

Hibrid s pogonom Priusa: štedljiviji od dizelaša, jeftiniji od ‘originala‘.

Hibridni Auris, s tehnologijom Priusa, predstavljen je krajem 2008., a ove je godine stigao i drugi u hibridnoj izvedbi.

Osnovni model, Auris druge generacije, predstavljen početkom 2013., napravljen je novim stilom zajedničkim za sve nove Toyote - Avensis, Auris, Verso, Yaris... Dugačak 427,5, širok 176 i visok 146 cm te je tri centimetra duži, jednako širok te pet i pol centimetara niži.
Iz toga se može iščitati povoljnija aerodinamika i veća stabilnost, jer sniženje karoserije poboljšava i jedno i drugo. Koeficijent otpora zraka smanjen je na 0,28, a masa za 40 kg, što je postignuto povećanjem udjela čelika visoke čvrstoće, uz povećanje čvrstoće noseće strukture za 25 posto.
/
Hibridni se Auris izvana ne razlikuje od osnovnog
Iznutra se bitna promjena uočava na središnjoj konzoli, s malom ručicom za biranje prijenosa hibridnog pogona, jednako kao u Priusu i instrumentima na kojima se očitava pražnjenje baterije i punjenje. Ostalo je jednako kao u osnovnom Aurisu, s bitnom konstatacijom da su upravljanje i vožnja jednaki kao u Priusu.
Treba se naviknuti da Auris 1.8 VVT-i HSD kreće poput električnog auta, tiši je i uglađeniji od svih drugih verzija, a to nije teško. Izvedba je masivnija, jer hibridna izvedba donosi 160 kg veću masu.
/
Hybrid Synergy Drive kombinira profinjeni benzinac s elektromotorom, što daje sistemsku snagu 136 KS
Pogonski sklop potpuno je preuzet iz Priusa treće generacije. Hibridni pogon spoj je prigušenog benzinca 1.8 VVT-i i elektromotora od 82 KS. Oba, preko razvodnika snage i  CVT mjenjača, pokreću prednje kotače i osiguravaju više nego dobre performanse - ubrzanje do stotke za 10,9 sekundi i najveću brzinu 180 km/h.
Ako se vozi umjereno, hibrid je štedljiviji od dizelaša. Razmjerno, ubrzanje je bolje od najveće brzine, što je i logično.
/
Bogata oprema pretvara Auris u premium kompakt, koji je potpuno jednak benzinskom i dizelskom
Sve ono što smo već zaključili u vožnji Priusa, prije dvije godine, vrijedi i za hibridni Auris. Velika sistemska snaga omogućava vožnju u visokom ritmu, a kod ravnomjerne često se vozi na struju ili inercijom. Zbog toga benzinski pogon koristi samo onoliko snage, odnosno goriva, koliko je nužno potrebno. Električni se pogon koristi prilikom startanja, a moguće je (kad su baterije potpuno napunjene) voziti ravnomjerno, brzinom do 55 km/h, do dva kilometra.
Još više vrijedi opjevana Toyotina kvaliteta i pouzdanost, koja se prepoznaje po izvedbi svakog sklopa, a najbolje je rezultate postigla upravo u hibridnim modelima. Svi vlasnici Priusa prve i druge generacije potvrdit će vam da je to čudo od automobila, koje se, jednostavno nikad ne kvari. Vrijedi to i za ovaj Auris 1.8 HSD. Kad se povuče crta, jako je dobar, bez obzira na visoku cijenu.
/

Saznajte više

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK