Tim iz ED2, Toyotinog europskog dizajnerskog studija, je istraživao nove zamisli u pogledu boja, tekstura i obloga da bi stvorio Toyota C-HR Hy-Power Concept, novo tumačenje crossovera koje nudi snažan vizualni dojam, povezan s korištenjem novog hibridnog pogona snažnijih performansi.
Toyota C-HR has uživa veliki uspjeh od pokretanja prodaje krajem 2016. godine kada je postao Toyotina ulaznica u segment crossovera srednjeg segmenta zahvaljujući upečatljivom izgledu i sjajnim voznim karakteristikama, utemeljen na platformi Toyota New Global Architecture-based (TNGA). Dostupnost Toyotine zadnje generacije hibridnog pogona se isto tako pokazala jako popularnom među kupcima, obuhvaćajući većinu europske prodaje (više od 75 posto).
Produkcijski model je pružio nadahnuće Toyotinim dizajnerima za istraživanje mogućnosti oblikovanja izvedbe sa snažnijim hibridnim pogonom, čiji će dizajn biti još dojmljiviji i emotivno nabijeniji. Rezultat je novi Toyota C-HR Hy-Power Concept, koji doživljava svoju svjetsku premijeru na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu, a oblikovao ga je tim iz ED2, Toyotinog europskog dizajnerskog studija s juga Francuske.

Koncept
Toyotina namjera je bila razviti izgled Toyote C-HR radi stvaranja vrlo poželjnog vozila koji se još snažnije povezuje s kupcima koji imaju jako izražen osobni ukus i životni stil, naglašavajući njegov izgled i užitak u vožnji. Protežući dodatno uzorak romba kojim je prožet proizvodni model, ovaj novi koncept se odlikuje visokokvalitetnom izvedbom i pažnjom koja je posvećena detaljima.
U usvojenom dizajnu se očituje i prisutnost snažnijeg hibridnog pogona, najavljujući budući smjer Toyotinog hibridnog programa.