Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota EverTest ekspedicija:

Misija završena

Veliki i ambiciozni projekt Toyota EverTest uspješno je završen. Projekt se održavao od travnja do lipnja 2016. godine i okupio je legendarni SUV Toyota Land Cruiser, hrabre ljude i najviši svjetski vrh Mount Everest.

  • Land Cruiser 200 i Land Cruiser Prado su ponovno dokazali da su sve bolji auti vozeći tešku rutu dugu 15.250 kilometara, pružajući podršku penjačima za vrijeme njihova teška uspona i zatim na povratku u Moskvu bez ijednog kvara.
  • Cijela grupa alpinista uspela se po najizazovnijem usponu na Mount Everest i vratila se sigurno kući zahvaljujući opsežnim pripremama, postupnoj aklimatizaciji i mogućnosti brzog povratka u Toyotinim terencima nakon prvih znakova visinske bolesti.
  • Ekskluzivne fotografije i video materijal napravljen tijekom ovog projekta omogućit će mnogima da saznaju sve o usponu na Mount Everest i učine svoj virtualni „uspon“ do vrha.
  • Tehnički pregled Toyotinih terenaca u službenom Toyota sevisu u Moskvi potvrdio je njihovu potpunu spremnost, dokazujući izvrsnu kvalitetu i pouzdanost Toyotinih vozila.
  • Nove provjere Land Cruisera 200 i Land Cruisera Prado uskoro će se nastaviti u novim velikim projektima koji će i dalje pomicati granice Land Cruisera
/
Toyota Motor LLC
Veliki projekt Toyota EverTest je završen. Tijekom tri mjeseca - od travnja do lipnja 2016. – ovaj projekt ujedinio je hrabre i odlučne alpiniste koji su prihvatili izazov uspona na najviši svjetski vrh i legendarni terenac iz obitelji Land Cruisera.
Land Cruiser 200 i Land Cruise Prado, nesalomljivi i konstruirani tako da iskušavaju granice, i ponovno su dokazali da imaju pravo nazivati se sve boljim autima nakon što su provezli putevima od 15.250 kilometara u ekstremnim uvjetima i na velikim nadmorskim visinama, pružile pouzdanu podršku ekspediciji tijekom uspona na Mount Everest i na povratku u Moskvu bez ijednog jedinog kvara.
Svi članovi tima – medijski projekt „Snob“, slavni ruski TV voditelj Valdis Pelsh s filmskim studijem „RD Studio“ i web portal Yandex – uspjeli su ostvariti svoju namjeru da se popnu na Mount Everes, najviši vrh na Zemlji, i snime ekskluzivne materijale kako bi što većem broju ljudi prikazali najveći svjetski vrh. I legendarni Toyotini terenci Land Cruiser bit će uključeni u ovaj materijal te će ih ljudi zapamtiti kao najbolja vozila za ostvarenje njihovih snova.
/
Pozadina projekta
O Mount Everestu su ispričane legende i snimljeni filmovi, ali nikad još nitko nije snimio kako uistinu izgleda uspon od dna do vrha. Upravo je ideja Valdisa Pelsha i RD Studija, specijaliziranog za dokumentarce, da snime priču o ljudima, neustrašivim osvajačima najvišeg svjetskog vrha, u realnom vremenu bila poticaj za ovaj projekt.
Valdis Pelsh, autor i voditelj dokumentaraca:
„Počeli smo snimati film o usponu na Mount Everest u proljeće 2015. godine, ali 25. svibnja vrlo blizu Mount Everest dogodio se potres. Morali smo birati između napuštanja projekta ili traženja mogućnosti za novu ekspediciju. U Toyoti smo našli ljude sličnog razmišljanja koji su dijelili naš san o osvajanjima.
Nakon što smo dobili podršku Toyotu i dalje smo imali mnogo problema: hoće li Kinezi otvoriti pristup planini, hoće li se naša snimateljska oprema razbiti, hoće li se snimatelji razboljeti, ali o jednoj stvari više nismo trebali brinuti. Znali smo da nas Land Cruiseri neće iznevjeriti i da će nas dovesti do naše konačnog odredišta.“
/
Tatjana Haljavskaja, direktorica Odjela za marketing u Toyota Motor Rusija:
„Mi u Toyoti uvijek biramo projekte koji stavljaju ljude i vozila na najveće kušnje. To je dio naše strategije. Nikad ne bismo pustili naše vozilo da ide što je više moguće, za to može poslužiti i običan hladnjak.
Naš cilj je da podržimo hrabre i odvažne ljude u njihovim snovima da osvoje najviši svjetski vrh: da alpiniste sigurno i udobno dovedemo do njihovog baznog kampa, pritom smanjimo svaku neugodnost na putu na najmanju moguću mjeru i tako im pomognemo da sačuvaju što više snage za sam uspon.“

Tako je bio stvoren projekt Toyota EverTest koji je bazirao na zajedničkoj želji i koji je povezao najviši svjetski vrh, snažne i motivirane ljude i legendarni SUV Toyota Land Cruiser.
/
Vozila
Ekspedicija je započela 7 tisuća kilometara daleko od baznog kampa u podnožju Mount Everesta, i bilo je od najveće važnosti znati da auti neće iznevjeriti.
Denis Provalov, speleolog, penjač i dvaputa osvajač Mount Everesta:
„Kad su mi prvi put rekli da ćemo na ekspediciju krenuti autima, moja prva reakcija je bila: Kako je to moguće? Prijeći Kinu u autu! Prije svakog uspona, penjač se mora usredotočiti na planinu i ništa ga ne smije od toga odvraćati.
Ako ćemo ležati u prašini i mijenjati kotače cijelo vrijeme, onda se nikad nećemo uspjeti popeti na željeni cilj. Ali kad sam saznao da idemo Toyotinim vozilima, više nije bilo razloga za brigu. Štoviše, auti su bili izuzetno udobni za ovaj dug i težak put.“
/
Aleksej Močalov, zadužen za rutu kojom će vozilo ići:
„Put je počeo u Ulan-Ude u Rusiji, i poteškoće su počele čim smo krenuli poljima i stepama prema Ulan Batoru. Bio je ožujak što znači da su ceste još uvijek blatnjave. Na putu smo imali i tri zamrznuta mosta. Ali Land Cruiseri nas nikada nisu iznevjerili.“
Christina Kozlova, direktorica RD Studija:
„Svi sudionici ekspedicije zapazili su udobnost i prostranost unutrašnjosti Land Cruisera. Svaki član je imao velik broj torbi, a ipak je sve stalo u vozila. Čak smo uzeli prtljagu i od drugih ekipa. A kao filmska redateljica moram reći: unutrašnjost vozila je toliko prostrana da je uvijek jednostavno snimati i unutar vozila.“

Ali auti nisu pružali pouzdanu podršku samo na putu za Mount Everest. Toyota Land Cruiseri štitili su život penjača i za vrijeme priprema za uspon. Penjači su bili vrlo zahvalni na neometanoj mobilnosti i mogućnosti da se oni članovi ekipe koji su patili od visinske bolesti mogu brzo spustiti i odmoriti ispod nadmorske visine baznog kampa.
Aleksander Abramov, predsjednik Kluba 7 vrhova, sedmerostruki osvajač Mount Everesta:
„Auti u baznom kampu su bili od najveće važnosti. Četiri puta smo se spuštali kako bismo se uspješno aklimatizirali dok smo u prethodnim ekspedicijama to mogli učiniti samo jedanput. Ovaj put mogli smo si priuštiti da se spuštamo i dobro odspavamo. A to nije tako jednostavno kao što izgleda. Treba se voziti 50 kilometara kako bi se spustio za 1 kilometar nadmorske visine.“
/
Christina Kozlova, direktorica RD Studija:
„Mislili smo kako smo se pobrinuli za sve, ali na raznim visinama uvijek je nešto zakazalo. Samo Toyotina vozila nisu nikada zakazala, a sve drugo – i svi drugi – su zakazali u nekom trenutku. Za vrijeme aklimatizacije, kad bi se netko razbolio od visinske bolesti jedini način da mu pomognemo bio je da se spustimo za bar 1 kilometar nadmorske visine. Ne treba ni objašnjavti kako je važno u tim trenucima imati SUV uz sebe.“
/
Ljudi
Za razliku od Toyota Land Cruisera koji prolaze kroz ozbiljna testiranja sa standardnom opremom, ljudi – članovi ekspedicije – moraju proći stroge pripreme i upotrijebiti sve svoje fizičke i psihičke snage kako bi se popeli na vrh od 8.848 metara.
Denis Provalov, speleolog, penjač i dvostruki osvajač Mount Everesta:
„Treba puno trenirati. Prije uspona na Mount Everest treba se popeti na što veći broj planina. Pa i nakon toga nitko ne može garantirati da ćete se uspjeti popeti na vrh, i nitko vam ne može reći da je to potpuno sigurno. Mora se ići korak po korak i riskirati.“

Budući da su svi članovi ekspedicije naporno trenirali i u slučaju visinske bolesti imali na raspolaganju prijevoz, za vrijeme ekspedicije svi su penjači ostali zdravi, bili spremni na najteži uspon i sigurno stigli natrag svojim kućama.
Marina Gevorkjan, generalna direktorica „Snob Project“ i penjačica:
„Ova uspon nas je nevjerojatno ujedinio. Kad smo stigli na vrh, bila sam oduševljena. To je razlog zašto se ljudi penju na planine. Timski rad, rizik i osjećaj podrške. Uspjeh tvog kolege čini te sretnim koliko i vlastiti uspjeh.“
Vrh
Nismo prva generacija koja se pita zašto se mladi, motivirani i pametni ljudi s uspješnim karijerama penju na planine i pokazuju odvažnost da naprave nešto što dotada nitko nije uspio. Ne radi se o želji da se svijet vidi s njegovog najvišeg vrha ili da se nešto dokaže, već se radi o izazovu samom. I na planinama, tim stoljetnim divovima, je da odluče tko se može popeti, a tko ne može.
/
Aleksander Abramov, predsjednik Kluba 7 vrhova, sedmerostruki osvajač Mount Everesta:
„Ponekad vođa ekspedicije vidi da neki penjač nije spreman i odvraća ga od uspona na vrh zato što sam penjač ne želi sam odustati, osobito ako je blizu vrha. Mount Everest je izazov, a ljudi moraju naučiti progutati svoj ponos.“

Svatko želi vidjeti Mount Everest, ali tek se poneki usude popeti, a još manje ih uspije doći na – vrh. Zahvaljujući projektu EverTest tijekom kojeg su članovi ekspedicije snimali ekskluzivne fotografije i video materijal, svi detalji uspona na Mount Everest su na raspolaganju širokom auditoriju na web portalu Yandex Maps, kao i mogućnost streetview „uspona“ na sam vrh.
Konstantin Lisjenko, posebni projekt manager na Yandexu:
„Yandex je snimao panoramske snimke neobičnih mjesta nekoliko godina. Htjeli smo naći nešto posebno, pokušati nešto što je teško i zamislivo. I činilo nam se da bi bilo odlično kad bismo mogli snimiti panoramski pogled s vrha svijeta kako bi i naši korisnici mogli „prošetati“ do vrha Mount Everesta. San milijuna, a kojeg zbog nedostatka novca ili zdravstvenih tegoba, mogu ostvariti tek neki uskoro će biti ostvariv na web portalu Yandex Maps.“
Završetak projekta
Nakon povratka u Moskvu, Toyota Land Cruiser 200 i Land Cruise Prado prošli su tehnički pregled kod ovlaštenog Toyota servisera. Unatoč najtežim uvjetima za vožnju i na visinama do 5,374 metara nadmorske visine, parametri raznih sistema oba SUV vozila odgovarala su standardima uzevši u obzir prijeđenu kilometražu. Nije bilo nikakvih oštećenja na vozilima, i trebalo je samo promijeniti potrošne dijelove.
Ali to nije kraj provjerama za ova legendarna vozila. Auti su spremni za nova postignuća i uskoro će biti pridodana dosadašnjoj kronici njihovih pobjeda sudjelujući u novim velikim projektima i širenju granica Land Cruisera.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.