Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota i Lexus hibridi

vlasnicima štede novac

Iznimno mali troškovi vlasništva oduvijek su bili sastavni dio temeljnih vrijednosti Toyotinih hibridnih modela, što je posebno interesantno za kupce flotnih vozila. Nova nezavisna studija provedena od strane Tec-RMI instituta u Njemačkoj potvrđuje upravo navedeno...

Toyotina „Full Hybrid“ tehnologija primarno je razvijena kako bi pružila iznimno male troškove održavanja i prvoklasnu pouzdanost. Za razliku od vozila s benzinskim ili dizelskim motorima, Toyotini hibridi ne koriste konvencionalne pokretače ili alternator. Hibridni sustavi stižu opremljeni razvodnim lancem koji ne zahtijeva održavanje, a također i bez ikakvog pogonskog remenja.
Prema rezultatima glavne studije provedene od strane Tec-RMI instituta za njemački magazin specijaliziran u flotna vozila BFP Fuhrpark, neki Toyotini hibridi u mogućnosti su uštediti vlasnicima i do 1.000 eura nakon samo 3 godine.
Izdanje navedenog magazina objavljeno 3. kolovoza 2015. uspoređuje više odabranih hibridnih i plug-in hibridnih vozila različitih proizvođača. Sva testirana vozila stara su 36 mjeseci te s ukupnom kilometražom od 120.000 kilometara.
Testirani Toyota Auris Hybrid i Lexus IS 300h ujedno su jedini hibridni modeli koji su svojim vlasnicima omogućili uštede novca. Lexus IS 300h, osim što se pokazao najboljim među svim testiranim vozilima, također može omogućiti uštedu i preko 1.000 eura u odnosu na vozilo opremljeno konvencionalnim motorom – u periodu kroz 3 godine; a čak 450 eura odnosi se na uštedu u vidu zamjene guma.
Toyota Auris Hybrid odnosi prednost s 300 eura uštede u odnosu na ekvivalentni dizelski model i 16 eura naspram konkurenta s benzinskim motorom. Ostali hibridni modeli drugih proizvođača, u istom testiranju, pokazali su se skupljima u odnosu na benzinske i dizelske varijante.
/
Sljedeće brojke potvrđuju iznimnu kvalitetu i fokus na pouzdanu tehnologiju prema kojoj je Toyota i prepoznata u automobilskoj industriji:
  • Zahvaljujući elektronski kontroliranom sustavu regenerativnog kočenja (ECB-R), kočione pločice imaju životni vijek više od 100.000 km.
  • Standardne veličine guma, osim što su jeftinije, ujedno stvaraju manje trenje zahvaljujući gotovo idealnoj distribuciji mase Toyotinih hibrida, čime između zamjene mogu potrajati i do 50.000 km.
  • Životni vijek ispušnog sustava je više od 5 godina zahvaljujući korištenju sadržaja od nehrđajućeg čelika.
  • Toyotina cjeloživotna LED svjetla imaju radni vijek od 20 godina
Voditelj Fleet Europe magazina, Dave Cussell, komentirao je: “Spoznaja javnosti o financijskoj učinkovitosti korištenja Toyotinih hibrida rezultirala je u prosječnoj godišnjoj stopi porasta prodaje Toyotinih i Lexusovih hibrida od 26 % na europskom tržištu. Otkako je prvi hibridni model na Starom kontinentu pušten u prodaju u 2000. godini – prva generacija Priusa, kumulativna prodaja hibrida prošla je brojku od 940.000 vozila. Toyotini hibridi nude originalno i pametno rješenje za europske flotne kupce.“
Toyota Motor Europe povećava svoj fokus na rastući flotni sektor na europskom tržištu, a hibridni model najviše pomažu. Mnoga Toyotina i Lexusova nacionalna tržišta organizirali su vlastiti “Poslovni centar“ s prodajnim službenicima koji su prošli kroz poseban trening u promociji hibridne tehnologije. 
U zadnje 4 godine, Toyotina prodaja prema flotnim kupcima se udvostručila – od 20.000 primjeraka u 2011. do 40.000 primjeraka u 2014. godini. Prošle godine, Toyota i Lexus kombinirano su prodali više od 178.000 hibridnih modela na europskom tržištu.
Napomena: TEC-RMI je vodeći europski institut za nezavisna istraživanja u automobilskoj industriji.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.