Novi Toyota Land Cruiser

Kvalitet, izdržljivost i poverenje od 1951.

Uz nasljeđe terenske vožnje koje se proteže duže od 65 godina, Land Cruiser ostaje jedinstven u svom segmentu po svojoj sposobnosti objedinjavanja izuzetne kvalitete, trajnosti i pouzdanosti i terenskih performansi te sve veće razine luksuza, udobnosti za putnike i prestiža vlasništva.

Dostupan u više od 190 zemalja širom svijeta, najviše od svih postojećih Toyotinih modela, nenadmašne terenske sposobnosti Land Cruisera su mu priskrbile granitnu reputaciju jednog od najčvršćih i najpouzdanijih vozila s pogonom 4x4 na svijetu i učinile ga najprodavanijim modelom u segmentu u više od 10 europskih zemalja.

Novi Land Cruiser dodatno naglašava ovu reputaciju novim, suvremenijim i robusnijim vanjskim izgledom, sofisticiranijim i udobnijim izgledom putničke kabine, poboljšanjima dinamičkih mogućnosti i jednostavnošću korištenja, na cesti i u terenskoj vožnji.

Odlikujući se ergonomski optimiranim i funkcionalno grupiranim prekidačima, novi dizajn armaturne ploče objedinjava veliki zaslon od 8“ multimedijskog sustava Toyota Touch® 2 with Go, instrumente Optitron te višenamjenski zaslon od 4,2“ kojim se upravlja prekidačima na upravljaču.

/

Land Cruiser će vas odvesti kamo god želite...

...I vratiti vas natrag.

Udobnost u unutrašnjosti je podignuta ugradnjom ventilatora prednjih sjedala, grijanjem stražnjih sjedala i automatskim klima uređajem, električnim, grijanim vjetrobranom i grijanim mlaznicama za pranje, zakretanjem ogledala za vožnju unatrag te novim izgledom pametnog ključa. U zapadnoj Europi novi Land Cruiser pogoni turbodizelski motor 2,8 D-4D snage 130 kW/177 KS. Za istočnoeuropska tržišta dostupni su i benzinski motori 2,7 VVT-i od 122 kW/164 KS te 4,0 VVT-i snage 183 kW/249* KS. Ključ nenadmašnih terenskih sposobnosti Land Cruisera je njegova izdržljiva konstrukcija školjke vozila na okviru (body-on-frame) koja je otporna na deformacije i jedinstvena u tom segmentu.

Riječ je o kombinaciji velike čvrstoće i dokazane trajnosti, lako se održava i popravlja te nudi ne samo visoku razinu zaštite od oštećenja, nego i značajno smanjuje uvijanje školjke omogućavajući vozaču optimalno postavljanje vozila i nadzor nad vozilom. Povrh toga, konstrukcija školjke na okviru učinkovito izolira putničku kabinu od udaraca o ovjes, čineći i najzahtjevnije terenske vožnje udobnijima za putnike u vozilu.

Pomoćni sustavi za sve terene u Land Cruiseru pomažu i nevještim vozačima maksimalno korištenje terenskih performansi te čine ovo vozilo jednim od tehnički najnaprednijih i najsigurnijih vozila s pogonom na četiri kotača na svijetu, a pri tome pružaju vozaču i puno užitka i osiguravaju jednostavnost korištenja. Niti jedan drugi SUV ne može pružiti jedinstvenu kombinaciju terenskih performansi i dinamičnosti na cesti kakvu pruža Land Cruiser. Njegova dojmljiva pojava na cesti i visoka razina ugrađene tehnologije svrstavaju ga u premium razred među vozilima 4x4, savršene mješavine sposobnosti vožnje po svim terenima, udobnosti i profinjenosti.

Dinamičniji, moderniji i robusniji izgled

Vanjski izgled uzastopnih generacija Land Cruisera je uvijek kombinirao estetiku vozila koje se osjeća na svome u svim uvjetima, s robusnom slikom trajnosti i snage koju očekujete od iskonskog stroja s pogonom na četiri kotača.

Novi Land Cruiser se oslanja na ovu dokazanu, provjerenu formulu novim dizajnom koji je vizualno agilniji i dinamičniji, ali zadržava tri ključne odrednice za prepoznate kvalitete vozila koje će vas odvesti kamo god poželite:
Potpuna praktičnost – s glavnim svjetlima i otvorima za hlađenje smještenima tako da se postignu najbolja zaštita i najveća savladiva dubina vode;
Potpuna trajnost – s dobro zaštićenim pogonskim sklopom i svim funkcijskim dijelovima;
Potpuna sposobnost – s malim krugom okretanja i velikom odignutošću od tla koji su ključni za najzahtjevnije terenske vožnje.

Ukupna dužina novog Land Cruisera je povećana za 60 mm na 4.840 mm (4.565 mm za izvedbu s 3 vrata). Ističe se izuzetnom okretnošću; najmanji krug okretanja je samo 5,8 metara (5,2 metara a izvedbu s 3 vrata).

land cruiser

S nanovo oblikovanim poklopcem motora, maskom hladnjaka, glavnim svjetlima, prednjim branikom i blatobranima, prednji kraj Land Cruisera vuče nekoliko strukturnih elemenata iz svog jedinstvenog dizajnerskog nasljeđa. Poklopac motora je oblikovan da poveća vidljivost prema dolje u središtu. Prostor motora je zaštićen bokovima branika. Donji dio branika, u kojem su smještena svjetla za maglu, podiže se prema gore, a njegov središnji dio je oblikovan kao donja zaštitna ploča radi povećavanja manevarskih sposobnosti na terenu. Vrhovi blatobrana su podignuti kako bi vozač mogao lakše odrediti položaj krajnjih točaka vozila.

Organizovana u snažnu, jedinstvenu grafičku formu, maska hladnjaka i glavna svetla postavljena su visoko sa ciljem veće zaštite prilikom terenske vožnje. Otvori maske hladnjaka su najveći mogući radi poboljšanja hlađenja samog motora, dok su svetla pozicionirana bliže središtu sa ciljem da se izbegnu oštećenja u slučaju prepreka pri terenskoj vožnji. U skladu sa nasleđem Land Cruisera, sama maska hladnjaka ima široke vertikalne šipke sa hromiranim otvorima za hlađenje. Integrisana visoka i niska svetla sadrže dugo i kratko svetlo, prednje pokazivače smera i dnevna svetla u upečatljivom kućištu, pri čemu glavna svetla mogu biti izvedena kao heterogena ili LED/halogena svetla.

Maska hladnjaka i glavna svjetla su posložena u upečatljivu, jedinstvenu formu, a postavljeni su visoko radi zaštite u terenskoj vožnji. Otvori maske hladnjaka su najveći mogući radi poboljšavanja hlađenja motora, dok su glavna svjetla postavljena bliže središtu radi izbjegavanja oštećenja u terenskoj vožnji. U skladu s nasljeđem Land Cruisera, sama maska hladnjaka se odlikuje širokim vertikalnim štapovima s otvorima za hlađenje od kroma. Sklopovi glavnih svjetala sadrže dugo i kratko svjetlo, prednje pokazivače smjera i dnevna svjetla u dojmljivom kućištu, pri čemu glavna svjetla mogu biti izvedena kao halogena ili LED/halogena (u tom slučaju su dnevna svjetla LED).

Naglašavajući širok, snažan stav Land Cruisera, oštro podrezana donja sekcija smanjuje učinak prednjeg prevjesa kod prilaznog kuta u terenskoj vožnji. U skladu s najmanjom odignutošću od tla od 215 mm (205 za izvedbu s 3 vrata), ulaznim kutom od 31 stupnja, izlaznim kutom od 25 stupnjeva te kutom prohodnosti od 22 stupnja osigurane su izuzetne terenske sposobnosti vozila.

Gledajući u profilu, vrh prednjeg branika je podignut, a poklopac motora, blatobrani, prednji i stražnji branik su sada poravnati na istoj vodoravnoj osi, dajući novom Land Cruiseru atletskiji i dinamičniji izgled. Profil vozila je dodatno naglašen odabirom aluminijskih naplataka od 17“ sa šest krakova, s novim gumama niskog otpora kotrljanja (RRC – Rolling Resistance Coefficient), aluminijskih naplataka od 18“ visokog sjaja ili novih aluminijskih, strojno obrađenih naplataka od 19“.

Prema stražnjem kraju vozila, novi elementi uključuju novi oblik stražnjih sklopova svjetala u kojima je LED stop svjetlo, manju ukrasnu stražnju letvicu inkorporiranu u okvir registarske pločice te izmijenjeni izgled branika. Novi Land Cruiser je dostupan u deset boja karoserije, uključujući dvije nove – plava Midnight Emerald i brončana metalik Avant-Garde.

Unutrašnjost visoke kvalitete

U unutrašnjosti novog Land Cruisera ističu se izmijenjen izgled armaturne ploče, novi izgled ploče s instrumentima i središnje konzole. Upravljivost je poboljšana uz profinjenu završnu obradu prikladnu za terensko vozilo premium kvalitete. Upravljačke sklopke za pogonski sklop, vožnju i komfor jasno su odvojeni u funkcijske cjeline i ergonomski posložene radi jednostavnosti korištenja i u najekstremnijim uvjetima. Vrh nove središnje konzole je spušten radi poboljšavanja preglednosti prema naprijed u terenskoj vožnji. U njoj se nalazi novi, veći zaslon multimedijskog sustava od 8“, upravljačka ploča klima uređaja i upravljačke sklopke pogonskog sklopa.

Iza novog kožnog menjača, sa redizajniranim oblikom većeg komfora, nalazi se upravljački panel za vožnju i veći komfor, jasno podeljen u odvojene celine sa ciljem lakšeg korišćenja. Na prednjim sedištima sada se nalazi i grejanje i ventilacioni sistem. Silver Hairline tekstura pruža utisak metalne skulpture, a središnja konzola odlikuje se mekanim površinama na bočnim delovima, na mestima gde dodiruje kolena vozača i suvozača.

land cruiser interior

Iza ručice mjenjača novog oblika radi većeg komfora, nalaze se upravljačke sklopke sustava za vožnju i komfor, jasno odijeljene u odvojene skupine radi lakšeg korištenja. Sklopke za komfor sada uključuju i grijanje i ventilaciju prednjih sjedala. Središnji greben se odlikuje teksturom Silver Hairline koja daje dojam metalne skulpture, a na bokovima se nalaze mekane površine na mjestima na kojima ih dodiruju koljena vozača i suvozača.

U nanovo oblikovanoj ploči s instrumentima, sustav Optitron ima metalik podlogu i sjajne kazaljke s odignutim oznakama. Pored nje je TFT višenamjenski zaslon od 4,2“ koji vozaču daje sveobuhvatne podatke o vozilu i sustavu za zabavu. Tim sustavom se upravlja putem prekidača na upravljaču, a sadržaj prikaza uključuje podatke o vožnji, navigaciju, audio sustav, sustave za pomoć u vožnji i poruke upozorenja.

Obruč upravljača je također nov, usklađen s onim na modelima Land Cruiser V8.

Pojačan luksuz i sofisticiranost novog izgleda unutrašnjosti je dodatno pojačana novom, bijelom rasvjetom ploče s instrumentima, središnje konzole i prekidača u vratima. Prerađena rasvjeta unutrašnjosti uključuje LED rasvjetu prednjeg prostora za noge, rasvjetu stropa i prostora za rukavice te rasvjetu obloga vrata za snažan dojam kvalitete.
Unutrašnjost kabine novog Land Cruisera može biti uređena u tri uzorka – crna, smeđe/crna i nova bež Premium. Izbor obloga upotpunjuje vrhunsko uređenje kabine – metalik srebrna Hairline usklađena sa središnjom konzolom i nove svijetlosmeđa odnosno tamnosmeđa.

Dizelski i benzinski motori

Motor 2,8 D-4D je četverocilindrični motor radnog obujma 2.755 cm³, 16 ventila, DOHC koji razvija 130 kW/177 KS pri 3.400 okr/min. U paru s automatskim mjenjačem sa šest brzina, ovaj pogonski sklop razvija impresivnih 370 Nm okretnog momenta pri samo 1.200 okr/min, te najvećih 450 Nm između 1.600 i 2.400 okr/min. Ubrzat će od 0-100 km/h u 17,6 sekundi, a najveća brzina je 175 km/h. Prosječna potrošnja goriva i emisija CO2 su 7,2 l/100 km odnosno 190 g/km.

Kada je uparen s ručnim mjenjačem sa šest brzina, Land Cruiser 2.8 D-4D razvija najviše 420 Nm okretnog momenta između 1.400 i 2.400 okr/min. Ubrzat će od 0-100 km/h u 15,8 sekundi, a najveća brzina je 175 km/h uz prosječnu potrošnju goriva 7,2 l/100 km i emisiju CO2 od 190 g/km.

Benzinski motor radnog obujma 2.694 cm³ ima najveću snagu 122 kW/164 KS pri 5.200 okr/min i najveći okretni moment od 245 Nm pri 4.000 okr/min. U paru s ručnim mjenjačem s pet brzina, ovaj motor doseže najveću brzinu od 165 km/h i prosječnu potrošnju goriva od 11,6 l/100 km. U paru s automatskim mjenjačem od 6 brzina, najveća brzina je 160 km/h, a prosječna potrošnja goriva je 11,7 l/100 km.

Benzinski motor 4.0 VVT-i je združen s automatskim mjenjačem sa šest brzina i razvija 183 kW / 249 KS pri 5.600 okr/min i 381 Nm okretnog momenta pri 4.400 okr/min.

land cruiser

Proširena paleta zaštitnih funkcija

Više razine opreme modela Land Cruiser s automatskim mjenjačem opremljene su sustavom 'Toyota Safety Sense’, kompletom aktivnim zaštitnih tehnologija koje su osmišljene da pomažu u sprečavanju ili ublažavanju sudara u velikom rasponu prometnih situacija.

Kombinirajući kameru i radar s milimetarskim valovima radi čim boljeg otkrivanja prepreka, sustav Toyota Safety Sense u Land Cruiseru odlikuje se sustavom predsudarne zaštite (Pre-Collision System - PCS) s funkcijom otkrivanja pješaka, prilagodljivim tempomatom (Adaptive Cruise Control - ACC), upozorenjem za nenamjerno prestrojavanje (Lane Departure Alert - LDA) i tehnologijom automatskih dugih svjetala (Automatic High Beam - AHB).

Dodatni sustavi za pomoć u vožnji i zaštitu uključuju monitor mrtvog kuta (Blind Spot Monitor - BSM) s upozorenjem za promet iza vozila (Rear Cross Traffic Alert - RCTA) te poboljšani sustav upozorenja za prenizak tlak u gumama (Tyre Pressure Warning System - TPWS).

*207 kW / 282 KS za modele prodavane u Ukrajini

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.