NOVI AYGO

Uspješna priča se nastavlja uz novo lice i više zabave u vožnji nego ikada prije

Nova Toyota AYGO doživljava svoju svjetsku premijeru na Salonu automobila u Ženevi 2018. Pojačavajući jedinstveni DNK ovog modela i njegovo istaknuto mjesto u A segmentu koji je nakrcan konkurencijom, Toyotini dizajneri i inženjeri su ne samo ojačali mladenačku i istaknutu sliku modela AYGO, nego su i poboljšali njegove performanse i upravljačke karakteristike kako bi bilo još zabavnije voziti ga.

Od prvog predstavljanja 2014. godine, aktualni AYGO je za Toyotu značajan uspjeh u europskom A segmentu. Njegov, trenutačno prepoznatljiv izgled prednjeg kraja u obliku „X“ te široki izbor mogućnosti prilagođavanja osiguravaju da se uvijek ističe u gomili.

S obzirom na to da su njegovi kupci prvenstveno ljudi osjetljiviji na izgled, a ne oni koji automobile kupuju iz čisto racionalnih razloga, AYGO je, sa svojim upečatljivim dobrim izgledom i očaravajućim voznim karakteristikama, jedan od najuspješnijih Toyotinih modela u privlačenju novih kupaca i ostvarivanju prodajnih rezultata.

Godine 2017., AYGO je bio među najuspješnijim modelima u A segmentu uz preko 85.000 prodanih vozila i tržišni udio od 6,6%.

DIZAJN

Novi AYGO zadržava svoj prepoznatljivi čeoni „X“ potpis, ali je on, umjesto dosadašnjeg dvodimenzionalnog otiska, prerastao u snažniji, trodimenzionalni arhitektonski element.

Prepoznatljivi novi dizajn čeonog dijela odlikuje se redizajniranim sklopovima glavnih svjetala Keen Look, s integriranim dnevnim svjetlima koja dodatno pojačavaju upečatljiv dojam koji AYGO ostavlja na prvi pogled.

Donji dio uokviruje prednju masku, naglašavajući stabilan stav koji AYGO odaje, kao i okretnost koja je odlika kompaktnog vozila. Istovremeno, ukrasi ispod svjetala – dostupni u crnoj, sjajnoj crnoj i srebrnoj boji – naglašavaju širinu vozila.

U profilu, izraženija trodimenzionalnost prednjeg kraja u kombinaciji s novooblikovanim vanjskim plaštom sklopova stražnjih svjetala i vizualno povezuje prednji i stražnji kraj, dajući dojam kretanja prema naprijed i pojačane dinamičnosti.

/

Gledano straga, uz nova LED dnevna svjetla AYGO dobiva sofisticirani izgled i postaje trenutačno prepoznatljiv. Jedinstveni svjetlosni potpis stvara dojam kompaktne kabine iznad donjeg područja branika, naglašavajući stražnju širinu i stabilnost vozila.

Novi vanjski izgled vozila upotpunjen je dvjema novim bojama karoserije – Magenta i Blue – te dodatkom poklopaca kotača zanimljivog dizajna uz aluminijske naplatke od 15“ – jedinstvenog dizajna za svaku razinu opreme – što sve zajedno pojačava dojam izvrsnosti koji novi AYGO ostavlja.

U unutrašnjosti, dorađena grafika ploče s instrumentima se odlikuje pojačanim trodimenzionalnim efektom i novom bojom osvjetljenja. Usvojena je i nova, profinjenija tema unutarnjeg uređenja u sivoj boji Quartz i crnoj Piano, a za većinu razina opreme osmišljene su i nove tkanine presvlaka sjedala.

STRUKTURA RAZINA OPREME

Struktura razina opreme za novi AYGO razvijena je kako bi se dopala široj publici zahvaljujući posebnoj pažnji koja je posvećena višim razinama opreme. Svaka razina opreme se odlikuje jedinstvenim elementima dizajna, lako uočljivim u izvedbi prednjeg branika, posebnim aluminijskim naplatcima i uređenju unutrašnjosti.

Od ulazne razine opreme x, preko srednje razine x-play do najviše razine x-clusiv, svaka razina opreme je krojena da bi bila u skladu s ukusom i potrebama različitih ciljnih skupina kupaca.

x-play leži u srcu strategije razina oprema za novi AYGO. Odlikuje se nekolicinom opcija koje omogućavaju kupcima da prilagode svoj automobil svom osobnom ukusu. Nudeći izuzetnu vrijednost, dugačak popis standardne opreme za opremu x-play uključuje funkcionalnosti kao što su klima uređaj i multimedijski dodirni ekran od 7“ x-touch.

Nova najviša razina opreme x-clusiv temelji se na standardnoj specifikaciji za x-play uz osobenu dvobojnu kombinaciju i mogućnost odabira od tri boje, jedinstvene aluminijske naplatke od 15“ s dvostrukim krakovima, sjedala s djelomično kožnatim presvlakama, automatskim klima uređajem, sustavom ulaska bez ključa i sustavom Toyota Safety Sense.

Povrh toga, dva modela posebne edicije, x-cite i x-trend, će redovito osvježavati paletu kojom će AYGO privlačiti kupce.

x-cite je najposebnija varijanta palete AYGO, zahvaljujući jedinstvenoj vanjskoj boji Magenta te dvobojnoj kombinaciji, posebnim potpuno crnim aluminijskim naplatcima od 15“, tkanini presvlaka sjedala Manhattan sa šavovima u boji Magenta, umetcima u boji karoserije na otvorima za prozračivanje i na ručici mjenjača, te ploči s instrumentima i okviru ručice mjenjača u crnoj boji Piano.

Strankama koje traže dinamičniju izvedbu Toyotinog modela u segmentu A namijenjen je x-trend. Njegov vanjski izgled u izvedbi Black upotpunjen je Black ukrasima glavnih svjetala, dojmljivim vanjskim retrovizorima u boji Cyan, jedinstvenom kompletu sportskih naljepnica, posebnim 10-krakim aluminijskim naplatcima od 15“, djelomično kožnatim presvlakama i elementima u unutrašnjosti u boji Cyan.

/
DINAMIKA VOŽNJE

Novi AYGO se odlikuje poboljšanjima performansi i poboljšanoj dinamici vožnje radi dodatne okretnosti u gradskoj vožnji uz zadržavanje najmanje potrošnje goriva u klasi. Povrh toga, dodatno je smanjena razina buke i vibracija i tako povišena razina udobnosti u putničkoj kabini.

Toyotin nagrađivani 3-cilindrični motor od 998 cm3, s 12 ventila, DOHC, VVT-i, sada je usklađen s normom Euro 6.2. Ovaj motor je dorađen kako bi objedinio idealnu ravnotežu snage i potrošnje goriva s pojačanim okretnim momentom pri niskim brojevima okretaja motora radi još udobnije vožnje u gradskom prometu.

Odlikuje se novim sustavom s dvije brizgaljke, višim kompresijskim omjerom, nizom novih sklopova sa smanjenim trenjem, sustavom hlađenja povrata ispušnih plinova (EGR) i poboljšanom osovinom za uravnoteženje radi smanjenja vibracija na praznom hodu.

Ovaj novi motor razvija 53 kW (72 KS) pri 6.000 okr/min i 93 Nm okretnog momenta pri 4.400 okr/min. Novi AYGO će ubrzati od 0-100 km/h za 13,8 sekundi uz najveću brzinu od 160 km/h.

Novi AYGO je dostupan u standardnoj i eko verziji. Potonja se odlikuje dužom 4. i 5. brzinom, gumama s manjim koeficijentom kotrljanja, Toyotinim sustavom Stop & Start te aerodinamičkim poboljšanjima.

Standardna verzija postiže smanjenje potrošnje goriva s 4,1 na 3,9 l/100 km1, što znači i smanjenje emisije CO2 za 5 g/km, na samo 90 g/km1. Eko izvedba postiže još bolje rezultate, uz potrošnju goriva od 3,6 l/100 km1 i emisiju CO2 od samo 83 g/km1.

Nadovezujući se na ova poboljšanja performansi i učinkovitosti motora, novi AYGO se odlikuje i izmjenama na ovjesu, uz osvježavanje softvera upravljača, omogućavajući brze i precizne reakcije vozila na manevre vozača radi još bolje okretnosti i užitka u gradskoj vožnji.

Konačno, dodavanjem brtvi i upijajućih materijala na armaturnu ploču, prednji stup i stražnju podnicu postignuto je značajno smanjenje buke, šumova i vibracija u putničkoj kabini, kroz cijelo područje broja okretaja motora.

1 Na temelju NEDC – ovisno o konačnoj homologaciji

TOYOTA SAFETY SENSE

Toyota Safety Sense objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti konstruirane tako da pomognu u sprečavanju ili ublažavanju sudara u brojnim situacijama u prometu.

Između brzina od otprilike 10 do 80 km/h, sustav predsudarne zaštite (Pre-Collision System - PCS) otkriva druga vozila ispred vašeg i smanjuje opasnost od udarca u njih straga. Kada postoji mogućnost sudara, ovaj sustav javlja vozaču da treba kočiti, zvučnim i svjetlosnim signalom.

Sustav PCS isto tako, priprema kočnice kako bi bile u stanju osigurati dodatnu silu kočenja kada vozač pritisne papučicu kočnice. Ako vozač ne reagira na vrijeme, sustav automatski koči, smanjujući brzinu za otprilike 30 km/h1 ili čak potpuno zaustavljajući automobil radi sprečavanja sudara ili smanjivanja sile kočenja.

Sustav upozorenja za nenamjerno prestrojavanje (Lane Departure Alert - LDA) prati kolničke crte i pomaže u sprečavanju nesreća i čeonih sudara zbog krivudanja vozila po cesti. Ako vozilo počne krivudati i izlaziti iz svog prometnog traka, a da nisu uključeni pokazivači smjera, sustav LDA upozorava vozača zvučnim i svjetlosnim signalima.

/

1Rezultati postignuti tijekom testiranja korištenjem vozila koje se kreće brzinom od 30 km/h i vozila u mirovanju. Djelovanje sustava ovisi o okolnostima (uključujući kolnik i vrijeme) i stanju vozila.

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK