Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota Prius postigao odlične rezultate

u istraživanju dnevnih migracija uz nultu emisiju

Nova, četvrta generacija Priusa daje izuzetne rezultate na testu sposobnosti pogona na električnu energiju i uz nultu emisiju ispušnih plinova u gužvama dnevnih migracija. Rezultati istraživanja tima sa Sveučilišta u Rimu potvrđuju da je Toyota uspješno podignula učinkovitost svog najpoznatijeg hibrida na nove razine.

Rezultati
  • Istraživanje koje je naručilo Sveučilište u Rimu otkriva kako Prius u tipičnoj gradskoj dnevnoj migraciji najveći dio vremena radi uz nultu emisiju
  • Temeljito istraživanje je uključilo 20 vozača različitih dobi i razine iskustva u vožnji hibridnih vozila koji su prevaljivali istu rutu od 37 km kroz Rim i natrag, u različita doba dana
  • Rezultati otkrivaju da je u prosjeku 73,2 % trajanja i 62,5 % udaljenosti prevaljeno uz nultu emisiju, a te su vrijednosti i veće za gradske odsječke rute
  • Gotovo 45 % potrebne energije proizveo je Priusov elektromotor, a trećina pogonske snage proizvedena je generatorskim kočenjem
/
Bez emisija
Podaci prikupljeni s više od 2.200 km vožnje na tipičnoj rimskoj ruti dnevne migracije otkrivaju da Prius u prosjeku 73,2 posto trajanja putovanja (62,5 posto udaljenosti) nema emisije na ispuhu. Ove brojke uključuju razdoblja kada je vozilo mirovalo, kada se motor automatski isključuje.

Ovi su rezultati bili još bolji u gradskim područjima u kojima su buka, zagađenje i kvaliteta zraka naglašeni problem. Na ovim odsječcima rute Prius je dosegnuo nultu emisiju tijekom 79,4 posto trajanja, odnosno 76,3 posto udaljenosti putovanja.
/
Hybrid Synergy Drive
Ova razina performansi moguća je zahvaljujući kvaliteti Toyotinog najnovijeg pogonskog sklopa Hybrid Synergy Drive. Gotovo 45 posto pogonske snage automobila dobiveno je od elektromotora, uz 34,3 posto njegove električne energije proizvedeno generatorskim kočenjem. Tako je više od trećine električne energije korištene za pogon kotača testiranog vozila proizvedeno jednostavnim kočenjem ili usporavanjem.
/
Ova studija, koju je naručila Toyota Motor Italy, koristila je tim od 20 vozača, ravnomjerno podijeljenih među muškarcima i ženama u dobnim skupinama do i preko 35 godina starosti. Na isti način, ravnomjerno su bili zastupljeni vozači koji su prethodno bili vozili hibridni automobil i oni bez takvog iskustva.
Svaki sudionik je vozio istom rutom dugom 37 km kroz Rim i natrag, u različita doba dana – jutro, poslijepodne i večer – koristeći standardni model Prius Style na kotačima od 17“. Za svaku vožnju bio je uključen Eko program vožnje, klima uređaj je bio isključen, a vozači su u svakom trenutku poštivali ograničenje brzine.
/
Zahvaljujući Toyotinom vodstvu u razvoju hibridne tehnologije novi Prius je postigao najveći iskorak do sada u kontroli emisije ispušnih plinova i potrošnje goriva između uzastopnih generacija najprodavanijeg hibridnog automobila na svijetu. Međutim, postignuća Priusa nadmašuju sve impresivniju učinkovitost; 18 godina od predstavljanja originalnog modela, današnji Prius je konstruiran i proizveden na način koji pruža ugodno iskustvo vožnje koja je intuitivna, tiha i s odličnim odzivom.

Uz obnovljeni izgled i izuzetnu upravljivost, uz pomoć prve primjene nove platforme temeljene na Toyota New Generation Architecture, on redefinira što hibridno vozilo 21. stoljeća može ponuditi, podržano zadivljujućom poviješću trajne, pouzdane kvalitete i više od devet milijuna prodanih primjeraka u svijetu.
/
Besplatno isprobajte Prius
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.