TOYOTA GAZOO Racing

ostaje u utrkama izdržljivosti

TOYOTA GAZOO Racing će se natjecati u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (WEC) u sezoni 2018/2019. FIA World nakon što je potvrdila svoju posvećenost razvoju tehnologije hibridnog pogonskog sklopa kroz motosport.

Nakon što su objavljena pravila za LMP1 za sljedeću sezonu, a Toyota je igrala aktivnu ulogu u njihovoj pripremi, momčad se može obvezati na sudjelovanje trkaćih modela TS050 HYBRID najmanje još i u sezoni 2018/2019.

Projekt WEC je pridonio Toyotinom globalnom cilju proizvodnje sve boljih automobila, posebno u razvoju hibridnih pogonskih sklopova čemu dodatno pogoduju pravila koja proizvođačima daju slobodu inovacije.

Na primjer, temeljna tehnologija koja je omogućila smanjenje potrošnje goriva za 35% od 2012. godine za Toyotine automobile u klasi LMP1 omogućava stalna poboljšanja Toyotinih cestovnih automobila.

Osim u pogledu tehnologije, projekt WEC je pridonio Toyotinom cilju sve boljih automobila podižući znanje i iskustvo inženjera zaduženih za pogonske sklopove cestovnih automobila. Od početka ovog projekta, inženjeri zaduženi za cestovne automobile su uključivani u ekipu WEC kako bi naučili nove procese i načine rada u okruženju koje je pod stalnim pritiskom.

TOYOTA GAZOO Racing će objaviti više pojedinosti o svojim planovima za sezonu 2018/2019., uključujući i vozačke posade, početkom sljedeće godine.

Akio Toyoda, Predsjednik, TOYOTA Motor Corporation: “Proteklo je više od 100 godina od rođenja automobila. Kako se približavamo vremenu velikih promjena koje se ocrtavaju u elektrifikaciji, automatizaciji i drugim vidovima razvoja, potpuno sam odlučan u tome da moramo osigurati da će automobili biti zabavni i tijekom sljedećih 100 godina.

/

Od 2012. uključili smo se u izazov FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti, uključujući i 24 sata Le Mansa, gdje se natječemo našim trkaćim automobilima opremljenima hibridnim tehnologijama.

Naravno, uvijek smo tom izazovu prilazili sa željom da vozimo brže od drugih automobila i da pobijedimo. Ipak, naši automobili su pronosili i našu želju za više od toga.

Ne samo da smo željeli umanjiti utjecaj na okoliš u pogledu potrošnje goriva i slično, imali smo i vrlo jaku želju stvoriti hibridne automobile u kojima će vozačima biti zabavno voziti, u kojima će imati želju nastaviti voziti ih, željeti ih voziti još dugo.

Ove godine sam po prvi put išao u Le Mans i čuo sam publiku kako navija za Toyotu. Isto sam tako čuo mnoge kako kažu da bi željeli vidjeti Toyotin sportski automobil nalik našim automobilima u utrci. I ja bih želio da proizvodimo baš takav automobil, i mislim da bi takav automobil mogao omogućiti da automobili pružaju užitak i sljedećih 100 godina.

Ove godine su naši automobili bili izuzetno brzi na stazi u Le Mansu. Međutim, nisu bili u stanju objediniti brzinu i čvrstinu koja je potrebna za tako brzu vožnju tijekom 24 sata. Iako želimo ponuditi automobile koje će se naši kupci željeti voziti i željeti ih voziti, potpuno sam svjestan toga da je pred nama dug put.

/

Jako nam je žao da je naš suparnik u brušenju tehnologija na cestama Le Mansa otišao. Međutim, Svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti, u kojima se automobili različitih kategorija natječu istovremeno, a posebno Le Mansa, gdje se borba vodi 24 sata, uključujući i javne prometnice, i dalje predstavlja optimalni ispit u dosezanju cilja, a to je stvaranje automobila koji će biti veselje i sljedećih 100 godina.

Sve bolji automobili, što je cilj kojem Toyota stremi, bruse se i stvaraju kroz ekstremne uvjete motosporta. To je upravo razlog zbog kojeg smo uporno prisutni u motosportu i ne damo da nas ekonomski dobra ili loša vremena od toga odvrate.

TOYOTA GAZOO Racing će se nastaviti natjecati u ovom natjecanju i sljedeće sezone. Osim toga, i nadalje ćemo biti u stanju isporučivati našim strankama automobile koje je zadovoljstvo voziti i koje će i nadalje uvijek željeti voziti, i nastavit ćemo nadograđivati vještine i tehnologije koje smo do sada prikupili. Bili bismo jako sretni kada bismo na tom putu mogli dobiti podršku svih. Hvala vam puno.”

O TOYOTA GAZOO Racingu u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti:

TOYOTA se počela natjecati u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (World Endurance Championship - WEC) 1983. godine, započevši dugo razdoblje sudjelovanje u utrkama izdržljivosti. Od 1985. godine, Toyotini automobili su se 19 puta natjecali u utrkama 24 sata Le Mansa, postigavši najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta u pet navrata. Toyota se priključila obnovljenom natjecanju WEC 2012. godine kombinirajući stručnost Tehničkog centra Toyota Higashi-Fuji, gdje se odvija razvoj hibridnog pogona, s podrškom i opremom Toyota Motorsport GmbH.

Multinacionalna ekipa je smještena u Kölnu i uključuje inženjere iz Toyotinih odjela motorsporta i hibridnog pogona, koji prenose tehnologiju i znanje natrag u razvoj cestovnih vozila. Od 2012. godine Toyota, svjetski prvak u poretku konstruktora i vozača iz 2014. godine, sudjelovala je u 48 utrka u WEC, od premijernog nastupa 2012. godine, osvojivši 14 vodeći startnih mjesta i pobijedila u 16 utrka, završivši na postolju sveukupno 41 puta.

/

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK