KAP PO KAP

NEMOGUĆE SE DOGAĐA

Vjerujemo da je, kada imate slobodu kretanja, sve moguće. Pomaganje ljudima da nadmaše svoja očekivanja je motiv za sve što radimo, a svaki mali napor koji ulažemo je korak prema tom cilju.

Ali, isto tako, mi smo na putu ostvarivanja svojeg vlastitog nemogućeg: društva bez emisije. Naš prvi korak prema tome je Mirai, automobil koji emitira samo kapi vode.

Ovo je priča o ostvarivanju nemogućeg, korak po korak, kap po kap.

AUTOMOBIL KOJI EMITIRA SAMO KAPI VODE

 

/

Gledan izvana, Mirai bi mogao biti bilo koja uobičajena limuzina s četiri vrata. Podjednako praktičan, siguran i jednostavan za vožnju kao i konvencionalni automobil, nalijevanje goriva je gotovo u nekoliko minuta, a s punim spremnikom goriva može prijeći do 500 km. Razlika je u tome da se spremnik Miraija puni vodikom, ne benzinom.

/

U srcu Miraija je napredna goriva ćelija koja pretvara vodikov plin pohranjen u spremniku pod tlakom u električnu energiju. Automobili s vodikovim gorivim ćelijama su slične sljedećoj generaciji električnih vozila, osim jedne jedinstvene karakteristike: jedino što ispuštaju u okoliš je voda. Nema štetnih emisija ugljikovog dioksida, dušikovih oksida niti krutih čestica. Nema niti punjenja baterije, jednostavno natočite gorivo kao što biste to napravili na bilo kojem konvencionalnom automobilu.

/

Kap po kap, Mirai čini nemoguće mogućim. Širom svijeta službena vozila, taksi vozila i servisi za zajedničko korištenje vozila (ride-sharing), pa čak i policijske snage traže načina za smanjenje utjecaja svojih flota na okoliš te su prigrlili prednosti revolucionarnog Miraija s nultom emisijom.

PREUSMJERAVANJE NAŠEG DRUŠTVA PREMA DRUŠTVU BEZ EMISIJE

/

Naš svijet treba novi izvor energije, održivi sustav koji će zamijeniti fosilna goriva. Odgovor? Vodik. Napravljen obnovljivom energijom, kao što su sunce i vjetar, vodik je potpuno bez ugljika te, za razliku od drugih izvora energije, lako se skladišti i prevozi u velikim količinama. Ali, najbolja vijest od svih je: njegov jedini nusproizvod je voda.

/

To se neće dogoditi preko noći, ali vodik će izmijeniti izgled prijevoza - a vjerojatno će učiniti i više od toga. Zapravo bi vodik mogao činiti jednu petinu ukupno potrošene energije do 2050. godine Od pokretanja vozila i proizvodnih pogona do grijanja domova i poslovnih prostora, neumorno radimo na ostvarivanju naše vizije društva temeljenog na energiji dobivenoj iz vodika, bez emisije.

Na kraju krajeva, ovo je naše nemoguće. I, odlučnI smo to ostvariti, kap po kap.

Kako nemoguće pretvaramo u stvarnost

/
Autobusi s gorivim ćelijama Konceptni autobus s gorivim ćelijama Toyota Sora koristi Toyotin sustav gorivih ćelija (Toyota Fuel Cell System) razvijen za Mirai. Zbog izostanka gotovo bilo kakvog utjecaja na okoliš, nepostojanjem emisije CO2 niti drugih štetnih tvari, Sora se može koristiti čak i kao izvor napajanja u slučaju nužde nakon elementarnih nepogoda. Toyota očekuje uključiti u promet preko 100 Sora, uglavnom na području Tokija pred Olimpijske i Paraolimpijske igre 2020. u Tokiju.
/
Kamioni s gorivim ćelijama Od početka rada u travnju 2017., kamion Project Portal "Alpha" je prošao već preko 15.000 km na testiranjima kroz stvarne poslove dostave u i oko luke u Long Beachu i Los Angelesu, ispuštajući pri tome samo vodenu paru. Novi kamion, interno poznat pod imenom „Beta“ povećava procijenjeni doseg na više od 480 km po punjenju, povećavajući kapacitet prijevoza uz nultu emisiju ovih luka i dodatno smanjujući utjecaj poslova dostave na okoliš.
/
Viličari s gorivim ćelijama Toyota je pustila u promet 20 viličara s gorivim ćelijama, koje proizvodi Toyota Industries Corporation, u svojoj tvornici Motomachi u Toyota Cityju. Osim toga, izgradila je i vodikovu stanicu namijenjenu za punjenje viličara s gorivim ćelijama u tvornici. Toyota namjerava nastaviti postupak zamjene postojećih konvencionalnih viličara izvedbama s gorivim ćelijama, stavljajući u promet ukupno 170 do 180 viličara s gorivim ćelijama u tvornici Motomachi do otprilike 2020. godine.
/
Struja iz gorivih ćelija U cilju eliminacije emisije CO2 iz svog logističkog centra u luci u Long Beachu, Toyota konstruira pogon Tri-Gen koji će biti prva električna centrala s karbonatnim gorivim ćelijama reda veličine megavata s vodikom kao gorivom. 100% obnovljivi pogon će koristiti poljoprivredni otpad za stvaranje vode, električne energije i vodika koji će se koristiti za rad Toyotinog logističkog centra u luci Long Beach.

Saznajte više

Toyota Yaris Challenge kup 2020. –  2022. Toyota Yaris Challenge kup 2020. – 2022. Još od 1957. godine Toyota je uspješan natjecatelj u području auto-moto sportova uključujući FIA World Rally prvenstvo (WRC) te Svjetsko prvenstvo izdržljivosti (WEC). Toyota osigurava raznolika rješenja mobilnosti za Tokio 2020.  uključujući i cijelu paletu elektrificiranih vozila Toyota osigurava raznolika rješenja mobilnosti za Tokio 2020. uključujući i cijelu paletu elektrificiranih vozila Otprilike 90 posto Toyotinih vozila na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Tokiju 2020 će biti elektrificirano., s ciljem postizanja najniže emisije plinova ikada zabilježene za flotu službenih vozila Olimpijskih i Paraolimpijskih igara Toyota je odabrala 250 sportaša kao „Globalnu ekipu Toyotinih sportaša“ na putu za Tokio 2020. Toyota je odabrala 250 sportaša kao „Globalnu ekipu Toyotinih sportaša“ na putu za Tokio 2020. Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara je danas predstavila posebnu podstranicu na svojim internetskim stranicama kao znak podrške i platformu za predstavljanje priča o otprilike 250* sportaša iz 48 zemalja širom svijeta, koji se nazivaju „Globalnom ekipom Toyotinih sportaša“. Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Nakon uspješne sezone u sezoni 2018./19. u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti, Fernando Alonso i TOYOTA GAZOO Racing će ponovno udružiti snage u nadolazećim mjesecima u nizu testova s Toyotom Hilux, automobilom za kojeg se očekuje da će se natjecati u sljedećem Reliju Dakar.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK