Potpuno novi Toyota Prius Plug-in Hybrid

Hibrid koji dalje putuje na struju

Gotovo pet godina nakon predstavljanja Toyotinog pionirskog prvog modela, scena je spremna za potpuno novi Prius Plug-in Hybrid da nanovo postavi mjerila za iskustvo vožnje plug-in hibrida. Otkrijte što čini iskustvo vožnje isključivo na električni pogon našeg novog hibrida doista posebnim.

/
 

Kao i svi drugi Toyotini potpuno hibridni automobili, Prius Plug-in Hybrid se može kretati isključivo na pogon benzinskim motorom ili elektromotorom ili u kombinaciji ove dvije vrste pogona, dok generatorsko kočenje proizvodi električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji.
 
Na temeljima zadnje generacije Priusa - koji se odlikuje dinamičnijom vožnjom i potpuno novim hibridnim sustavom - intuitivan, tih i snažnog odziva, Prius Plug-in Hybrid (PHV) je savršeno rješenje za one koji žele hibridni automobil s pogodnostima produžene vožnje električnog vozila (EV).

Brže i dalje na struju

Zamislite da možete voziti brzinama i do 135 km/h čak do 50 km*, a da pri tome ne potrošite niti kap goriva. Pa, došao je taj čas zahvaljujući Priusu Plug-in Hybridu i njegovom električnom pogonu snage 68kW.
Litij-ionski baterijski paket većeg kapaciteta (dvostruko veći kapacitet od baterija prve generacije) nudi poboljšano ubrzanje i produženu vožnju na električni pogon. Pogodnosti? Što više napunite bateriju, više možete voziti isključivo na električni pogon. Ishod? Još manje vremena provedeno na benzinskim crpkama!
 
Kada vaša vožnja premaši doseg električnog pogona od 50 km* procjenjuje se novi Prius Plug-in Hybrid troši svega 1,0 l/100km*, što znači manje dolijevanja goriva za vas i još manje emisije iz ispuha: procjenjuje se na izuzetno malih 22g/km*. 
 
Odlikujući se prvim Toyotinim pogonskim sustavom s dvostrukim parom motor/generator, Prius Plug-in Hybrid nudi snažno ubrzanje i manju ovisnost o benzinskom motoru - čak i uz ubrzanja ili korištenje grijanja zimi - zahvaljujući klima uređaju s toplinskom pumpom i ubrizgavanjem plina. Što se tiče punjenja baterije, potrebno je malo više od dva sata da bude potpuno napunjena i spremna za korištenje punog kapaciteta u električnom pogonu.

 
/
 
/
Zauzdavanje snage Sunca

Toyotini inženjeri odgovorni za novi Prius Plug-in Hybrid su neumorno radili da bi svoje novo tehničko čudo opremili inovativnim odlikama koje će ne samo iznenaditi i oduševiti njihove vlasnike, nego i biti savršena dopuna njegovim vrhunskim voznim karakteristikama.
 
Razvojem ventilacijskog sustava na solarni pogon iz prve generacije, potpuno novi sustav punjenja putem solarnog krova prvi put je prikazan svijetu. Ne samo da taj sustav poboljšava dojmljivu štedljivost Prius Plug-in Hybrida, nego pokazuje smjer u budućnost kada će automobili imati mogućnost sami stvarati svoju električnu energiju.
 
Nudeći dvije jasne prednosti za svakodnevno korištenje, novi solarni krov ne samo da napaja elektroniku u kabini Prius Plug-in Hybrida – kao što su svjetla i multimedijski sustav dok se vozilo kreće – on će isto tako puniti bateriju kada je vozilo parkirano. Nevjerojatno je da ova dopuna energije može donijeti dodatnih 1.000km* dosega na električni pogon svake godine, ovisno o zemlji i uvjetima vižnje.

/
/
Tehnologija koja čini razliku

U tehnološki naprednoj putničkoj kabini Prius Plug-in Hybrida punjač za mobilni telefon u središnjoj konzoli omogućava vam bežično punjenje kompatibilnih pametnih telefona, dok virtualni ekran u boji prikazuje osnovne obavijesti na vjetrobranu pa ne morate skidati pogled s ceste.
 
Toyota Safety Sense je isto tako standardna oprema na Prius Plug-in Hybridu – napredan tehnološki paket aktivne i preventivne sigurnosti. Posebno treba naglasiti prilagodljivi tempomat (Full-Speed Adaptive Cruise Control) (sa zaustavljanjem do punog mirovanja) koji otkriva promjenu u razmaku od vozila ispred vas i pokreće usporavanje Prius Plug-in Hybrida, njegovo potpuno zaustavljanje ili glatko ubrzavanje do postavljene željene brzine, nakon što se poveća brzina protoka prometa. Osim toga, oprema uključuje: predsudarnu zaštitu s otkrivanjem pješaka i automatskim kočenjem, upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (sa zakretanjem upravljača) i automatska duga svjetla. 
 
Štedljiva glavna svjetla LED s četiri izvora na Prius Plug-in Hybridu odlikuju se jedinstvenom tehnologijom snopa svjetla, prilagodljivom brzini. Sustav koristi kameru osjetljivu na svjetlo za otkrivanje glavnih svjetala vozila koja vam dolaze u susret kao i stražnjih svjetala vozila koja se kreću ispred vas da bi automatski podesili snop glavnih svjetala da bi se izbjeglo zasljepljivanje vozača ispred vas. Povrh toga, ovaj sustav prilagođava kut i dubinu snopa svjetla sukladno brzini vozila i pomaže rasipanju snopa u zavoju.
 
Ovaj impresivan popis opreme upotpunjuju monitor mrtvog kuta, upozorenje za promet iza vozila i sustav pomoći pri parkiranju (S-IPA), koji koristi niz senzora za prepoznavanje parkirnog mjesta i ulazak vozilom na takvo mjesto odnosno izlazak iz njega kod paralelnog parkiranja - čak će vas navoditi kod okomitog parkiranja, za potpuno bezbrižan posjet gradu.

/
/
Električna vožnja, atletski izgled

Kao i zadnja generacija Priusa, novi Prius Plug-in Hybrid se temelji na novoj platformi Toyota New Global Architecture (TNGA). Ona postavlja vozača nisko u vozilu, u položaj u kojem je vozač više uključen i na taj način osigurava da Prius Plug-in Hybrid nudi dinamičnije iskustvo vožnje. Taj osjećaj pojačava nisko težište i poboljšani ovjes.
 
Platforma TNGA dala je našim konstruktorima i slobodu da ovom novom automobilu daju njegov dojmljiv, dominirajući izgled. U aerodinamičkom smislu, stražnje staklo s dvostrukim mjehurom i automatsko zatvaranje rešetke prednje maske - koje smanjuje otpor zraka kada nije potrebno hlađenje motora - daje Prius Plug-in Hybridu izuzetno nizak koeficijent otpora zraka (Cd) od 0.25.
 
Prodaja novog Prius Plug-in Hybrida treba u Europi započeti u prvom dijelu 2017. i predstavljat će novo značajno poglavlje u našoj priči o hibridima. Počevši s Priusom 1997. s ponosom možemo reći da smo prodali preko devet milijuna hibridnih vozila širom svijeta i tako uštedjeli preko 67 milijuna tona CO2. 
 
Uz novi Prius Plug-in Hybrid obitelj Toyotinih hibrida sada ima osam modela, na početku smo našeg putovanja prema smanjenju emisije CO2 iz naših vozila za 90 posto do 2050. godine u usporedbi s razinama koje smo imali 2010. godine. 
 
Da bismo to postigli učinit ćemo naše modele s konvencionalnim pogonom štedljivijima, a promicat ćemo i razvoj sljedeće generacije vozila s nultom emisijom ugljika, uključujući hibride, plug-in hibride, električna vozila te vozila s gorivim ćelijama.
 
*Podložno konačnoj homologaciji vozila

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.