Mirai: 0 % emisije. 100% vizije.

Upoznajte europske vlasnike Miraija

Toyota je ponosna na svoju povijest razornog i vizionarskog razmišljanja: pionirskom konstrukcijom prvog ikada hibridnog vozila masovne proizvodnje 1997. i nastavljajući dalje uvođenjem futurističkog modela Mirai pogonjenog vodikom 2014. Grabeći snažnim koracima od predstavljanja, Mirai je potpuno električno vozilo iako ne zahtijeva punjenje zahvaljujući jedinstvenom bloku gorivih ćelija za stvaranje električne energije, uz apsolutno nikakvu emisiju plinova.

Kako sve više i više ljudi prihvaća viziju Miraija, on mijenja način na koji vozimo, pokazujući da vodik više nije samo daleka mogućnost nego da je budućnost konačno ovdje. Susreli smo se s nekima od prvih vlasnika Miraija da bismo shvatili njihovu viziju budućnosti mobilnosti i kako nam pionirska tehnologija Miraija pomaže da se približimo društvu vodika.

Mirai se u svojoj srži odlikuje jedinstvenom i avangardnom tehnologijom koja zadovoljava vrlo različite profile stranaka: od onih kojima je stalo do obnovljive energije, onih koji rade na izgradnji vodikove infrastrukture, onih koji koriste Mirai u svakodnevnom životu, to majke koja odgaja novi naraštaj zaštitara okoliša.

Birgit Liodden je prvi vlasnik Miraija u Norveškoj i strasni je borac za zaštitu okoliša te je odlučila postati dio rješenja problema zagađenja u Oslu odlučivši se za vodikovu tehnologiju i koristeći Mirai kao svoj svakodnevni automobil.

Robert Döring je Direktor javne politike u Enertragu, jednom od najvećih kompanija u Europi na polju obnovljive energije. Na isti način na koji je njegova kompanija jedan od pionira u svom polju, korištenje Miraija kao službenog automobila odražava isti duh zahvaljujući pionirskoj i inovativnoj tehnologiji gorivih ćelija.

Ulrika Lindahl vodi projekte i razvija strategije u lokalnoj upravi Mariestada, švedskog grada koji puno ulaže u obnovljivu infrastrukturu: 2 vrtića se u cijelosti napajaju iz solarnih ćelija i vodika, kao i solarni park koji je spojen na elektrodistribucijski sustav sa stanicom gorivih ćelija.

Nicolas Iwan je direktor u H2 Mobility, inicijative za izgradnju vodikove infrastrukture u Njemačkoj. Korištenje Miraija pomaže Nicolasu kao podrška tom cilju i kao dokaz da je korištenje vodika moguće i da je u stvari to budućnost mobilnosti.

Jacob Krogsgaard je jedan od osnivača H2 Logic, koji je sada dio grupe NEL Hydrogen koja aktivno gradi stanice za dolijevanje vodika. Korištenje Miraija se savršeno uklapa u Jacobov profesionalni život, a istovremeno je njegov odabir za svakodnevnu vožnju jer je održiv, udoban i pouzdan automobil. U stvari, Jacob je sa svojim Miraijem prešao više od 77.000 kilometara i nastavlja dalje.

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.