Toyota napreduje u smjeru vodikove mobilnosti Mirai druge generacije na salonu automobila u Tokiju

• Posebna izložba na Salonu automobila u Tokiju 2019. pruža premijerni pogled na Mirai
• Doseg vožnje je povećan do 30% zahvaljujući pomicanju granica potencijala čiste mobilnosti na pogon vodikom
• Izrađen na novoj Toyotinoj modularnoj platformi TNGA, osiguravajući vrhunsku upravljivost, sjajan odziv i atraktivan dizajn
• Daljnji razvoj Toyotine tehnologije električnih vozila s gorivnim člancima poboljšava dinamiku i djelotvornost automobila

Toyota je predvodnik novog trenda mobilnoosti u svijetu uvođenjem limuzine Mirai s pogonom na vodik. Sada se sprema povesti svoju naprednu tehnologiju električnih vozila s gorivnim člancima i nultom emisijom (FCEV) u nove visine, predstavljajući drugu generaciju - na posebnoj izložbi na Salonu automobila u Tokiju 2019.

Aktualni Mirai je model kojim se javnost osvješćuje o temi čistog i održivog društva temeljeno na vodiku. Riječ je o automobilu koji je tehnički sofisticiran, pa ipak dojmljivo praktičan zahvaljujući dosegu vožnje od oko 500 km, jednostavnim punjenjem gorivom u svega nekoliko minuta, uz emisiju koju čini samo čista voda. Od predstavljanja je prodano oko 10.000 vozila, pri čemu je Toyota aktivno podržavala razvoj infrastrukture vodika kao goriva na ključnim tržištima u cijelom svijetu.

/

To je bio tek početak: na Salonu automobila u Tokiju, Toyota će pružiti publici rani uvid u napredak koji novim Miraijem ostvaruje na svim poljima, u pogledu tehničke izvrsnosti, dinamičkih performansi i poželjnog dizajna. Novi Mirai, čiji početak prodaje je planiran za 2020., počevši u Japanu, Sjevernoj Americi i Europi, će biti mnogo više nego eko-automobil, pokazujući da je njegova tehnologija FCEV nije prepreka za stvaranje vozila koji pruža užitak u vožnji, a istovremeno je i užitak za oči.

Učinkovitost je i dalje kritično područje, te Toyota cilja na povećanje dosega vožnje Miraija za 30% kroz poboljšanje sustava gorivnih članaka i korištenje većih spremnika vodika u vozilu.

Yoshikazu Tanaka, Glavni inženjer za novi Mirai, kaže: „Cilj nam je bio stvaranje automobila koji će u kupcima probuditi želju da ga voze svo vrijeme, automobila koji ima emotivan i privlačan dizajn, kao i onu vrstu dinamičkih performansi i odziva koji navlače osmijeh na lice vozača.

„Želim da kupci kažu „Mirai je moj odabir ne samo zato što je FCEV, nego jednostavno zato što je ovaj automobil moja želja; slučajno je i FCEV.“ Nastavit ćemo naš razvoj usredotočujući se na taj osjećaj, te se nadamo da ćemo s novim Miraijem predvoditi u nastojanjima ostvarivanja društva vodikove energije.“ Glavni pečat novog Miraija je njegov vanjski izgled, zahvaljujući niskim linijama, elegantnim proporcijama, izduženim i zategnutim oblicima i velikim kotačima od 20“, što sve zajedno stvara snažan nastup koji se izdvaja.

Ovaj izložbeni automobil će biti predstavljen u posebno razvijenoj novoj plavoj boji koja koristi više slojeva radi postizanja izuzetne svjetline i dubine boje. Unutrašnjost je osmišljena kao jednostavan, suvremeni prostor s toplim, udobnim ugođajem koji pridonosi osjećaju da ovaj automobil uistinu pruža užitak u vožnji i na putovanju. Ključni elementi uključuju središnji zaslon od 12,3“ te ploču s instrumentima koja obavija vozača. Platforma na kojoj je izrađen, kao i pametan raspored omogućavaju smještaj pet sjedala u vozilu, umjesto četiri koliko ih je u aktualnom Miraiju.

/

Sloboda ostvarivanja emotivnijeg i privlačnijeg dizajna je jedna od prednosti činjenice da je novi Mirai konstruiran na najnovijoj Toyotinoj modularnoj platformi za stražnji pogon, koja je otpočetka konstruirana tako da prihvaća razne vrste pogonskih sklopova - uključujući i vodikove gorivne članke. On osim toga novom Miraiju daje veću razinu krutosti konstrukcije, što pridonosi većoj okretnosti i boljem odzivu, kao i niže težište koje pak značajno unapređuje upravljivost.

Pored povećavanja dosega vožnje, poboljšanje djelovanja sustava gorivnih članaka daje novom Miraiju linearan i miran odziv prilikom pokretanja, te elegantan osjećaj u vožnji uz suglasje između pritiska na papučicu gasa i ubrzanja automobila. Upravljanje je lako i precizno na zavojitim cestama, dok vožnja na autocesti daje izuzetan osjećaj snage pri svim brzinama.

Novi Mirai, ogledni model – osnovne specifikacije
Ukupna duljina (mm) 4.975
Ukupna širina (mm) 1.885
Ukupna visina (mm) 1.470
Međuosovinski razmak (mm) 2.920
Pogon Pogon na stražnje kotače
Broj putnika 5
Doseg vožnje otprilike 30% veći od aktualnog modela
/
/

Saznajte više o Toyoti

Toyota MIRAI i CleverShuttle Toyota MIRAI i CleverShuttle Novo postignuće s tehnologijom vodika - Startup za zajedničku vožnju (car-pooling) u Njemačkoj Toyota Mirai, limuzine na vodikove gorivne članke prešle su preko 2 milijuna kilometara bez emisija plinova u atmosferu. Toyota Yaris Challenge kup 2020. –  2022. Toyota Yaris Challenge kup 2020. – 2022. Još od 1957. godine Toyota je uspješan natjecatelj u području auto-moto sportova uključujući FIA World Rally prvenstvo (WRC) te Svjetsko prvenstvo izdržljivosti (WEC). Toyota je odabrala 250 sportaša kao „Globalnu ekipu Toyotinih sportaša“ na putu za Tokio 2020. Toyota je odabrala 250 sportaša kao „Globalnu ekipu Toyotinih sportaša“ na putu za Tokio 2020. Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara je danas predstavila posebnu podstranicu na svojim internetskim stranicama kao znak podrške i platformu za predstavljanje priča o otprilike 250* sportaša iz 48 zemalja širom svijeta, koji se nazivaju „Globalnom ekipom Toyotinih sportaša“. Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Nakon uspješne sezone u sezoni 2018./19. u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti, Fernando Alonso i TOYOTA GAZOO Racing će ponovno udružiti snage u nadolazećim mjesecima u nizu testova s Toyotom Hilux, automobilom za kojeg se očekuje da će se natjecati u sljedećem Reliju Dakar.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK