Toyota je odabrala 250 sportaša

kao „Globalnu ekipu Toyotinih sportaša“ na putu za Tokio 2020.

- Uz podršku aktivnostima sportaša ususret Tokiju 2020., predstavljene posebne internetske stranice

- Pomažemo ljudima u ostvarivanju njihovih snova pružajući podršku aspirantima za Olimpijske i Paraolimpijske igre

Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara je danas predstavila posebnu podstranicu na svojim internetskim stranicama kao znak podrške i platformu za predstavljanje priča o otprilike 250* sportaša iz 48 zemalja širom svijeta, koji se nazivaju „Globalnom ekipom Toyotinih sportaša“ jer utjelovljuju duh „izazova“ i „neprestanog poboljšanja“ pokušavajući se kvalificirati za Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju 2020.

Ova posebna internetska stranica za sportaše predstavlja njihove priče kao Globalne ekipe Toyotinih sportaša na njihovom putu prema sudjelovanju u Tokiju 2020. Stranice sportaša će se osvježavati kako se Igre budu približavale, vijestima o tome tko se uspio kvalificirati za nastup u Tokiju 2020. dok se sportaši vesele natjecanju u svom najboljem izdanju na svjetskoj pozornici.

/

Ova nova stranica prenosi i Toyotinu globalnu korporativnu inicijativu „Start Your Impossible“ (Započni svoje nemoguće), što je poruka u kojoj je sadržana Toyotina snažna želja za prepoznavanjem i pomoći u izazovima s kojima se svi susrećemo, uključujući izazove koji stoje pred automobilskom industrijom u ovom razdoblju neviđeno brzih promjena. Sport i način na koji sportaši pred sebe postavljaju izazove kako bi postali bolji i ostvarili svoje ciljeve, nadahnjuju i pokazuju put prema boljem društvu.

Pomažući u stvaranju otvorenijeg i inkluzivnijeg društva koje omogućava ljudima da preispituju svoje potencijale, Toyota isto tako želi pridonijeti poboljšanju i napretku svakodnevnog život ljudi i društva u cijelosti.

*Broj sportaša na dan 22. kolovoza 2019.

/

„Globalna ekipa Toyotinih sportaša“ se ne sastoji samo od sportaša, nego su tu i Toyotini zaposlenici, ali uključuje sportaše koji su odabrani iz svojih zemalja jer dijele Toyotine filozofije i vrijednosti, kao što su „izazov“, „neprestano poboljšanje“, „iskrenost“, „timski rad“, „skromnost i zahvalnost“, „odgovornost i iskrenost“ i drugo. Ovi sportaši pretvaraju „Započni svoje nemoguće“ u djelo kada se natječu u svojim sportovima, prikazuju hrabrost i nadahnjuju sve Toyotine dionike, počevši od naših zaposlenika. Pored podrške koju Toyota pruža sportašima kao poslodavac, naša tvrtka nudi podršku i u razvoju opreme, kao sponzor te na niz drugih načina.

Povijest Toyotine uključenosti u sport počela je još u trenutku osnivanja Toyota Motor Corporation 1937. godine, kada je osnovan prvi sportski klub naše tvrtke, atletski klub. Od tada Toyota se kreće zajedno sa sportom. Timski rad i osobni napredak koji se stvaraju kroz sport su iskustva koja proživljavaju ne samo sami sportaši, nego oni daju snagu onima, uključujući Toyotine zaposlenike, koji za njih navijaju i podržavaju ih.

Akio Toyoda, predsjednik Toyote, komentirao je razloge zbog kojih je osnivač Kiichiro Toyoda stvorio sportski odjel, rekavši:
„Da bi stvari bile još bolje trebamo imati mentalitet „nema predaje“. Dok se borimo za nešto drugo, nešto što nismo mi sami, kao što su naši suradnici, shvaćamo da to radimo „za ekipu“, nešto što se očituje u našim opetovanim pokušajima da stvaramo sve bolje automobile.”

Godine 2011. sport je pružio Toyoti osjećaj nade i ohrabrenja, osjećaj „nema predaje“. Tijekom te godine „Veliki zemljotres u istočnom Japanu“ je udario početkom godine, a kasnije te godine poplave na Tajlandu su prouzročile prekid lanca dobave zbog čega je proizvodnja bila prekinuta. Akio Toyoda je otišao vidjeti situaciju te je, dok je bio tamo, primio iz Japana vijesti o ženskoj ekipi kompanije u softballu.

Ekipa je bila usred finalnog meča za titulu. Prva vijest je govorila da je ekipa imala izjednačeni rezultat, 0-0 te je u produžetku prepustila dva boda protivnicama. Međutim, ekipa se podigla i uspjela preokrenuti rezultat pobijedivši s dva boda prednosti.

Komentirajući svježije informacije o čudesnoj pobjedi Toyoda je rekao: „Ova vijest je došla u trenutku kada se kao kompanija suočavamo s izazovima koji su posljedica velikog zemljotresa u istočnom Japanu i poplava na Tajlandu, pa je pobjeda ekipe u sofballu donijela toliko potrebno ohrabrenje.”

Zbog ovog iskustva i brojnih drugih, Toyota želi podijeliti divotu sporta s čim većim brojem ljudi.

/

Sportaši koji se natječu na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama su stvarne zvijezde. Kako bi im pomogla da svijetle što sjajnije, Toyota će, kao olimpijski partner (TOP), podržavati Igre osiguravajući tehnologiju i usluge kao što su pionirska vozila za mobilnost, roboti koji podržavaju mobilnost i korištenje Toyotinog sustava proizvodnje (Toyota Production System). Toyota se nada dijeliti strast prema sport sa svim svojim dionicima, uključujući i svoje stranke.

O Toyotinom olimpijskom partnerstvu i globalnom paraolimpijskom partnerstvu

Toyota je postala službeni globalni partner za mobilnost Olimpijskog i Paraolimpijskog odbora 2015. godine za razdoblje 2017.-2024., pokrivajući Zimske olimpijske i paraolimpijske igre u Pjongčangu u južnoj Koreji 2018. i Pekingu 2022. te Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju 2020. i Parizu 2024. Kao partner, Toyota želi ohrabriti stvaranje mirnog društva bez diskriminacije kroz sport te je posvećena stvaranju održivog društva putem mobilnosti.

Olimpijske i Paraolimpijske igre dijele Toyotine vrijednosti neprestanog poboljšavanja i poštovanja za ljude jer to združuje ljude iz cijelog svijeta u prijateljstvu i solidarnosti radi veličanja najvećih ostvarenja ljudskog potencijala. Toyota vjeruje da se mobilnost ne zaustavlja na automobilima, riječ je o savladavanju izazova i ostvarivanju snova, što je sadržano u korporativnoj inicijativi kompanije „Započni svoje nemoguće“ te je temelj za njenu transformaciju iz proizvođača automobila u tvrtku za mobilnost. Kada se možete slobodno kretati, sve je moguće.

Saznajte više o Toyoti

Toyota predstavlja novi dizajn marke u cjelokupnoj svojoj komunikaciji Toyota predstavlja novi dizajn marke u cjelokupnoj svojoj komunikaciji Toyota predstavlja novi dizajn marke u Cjelokupnoj svojoj komunikaciji Toyota i Lexus Custom Lease Toyota i Lexus Custom Lease Toyota Croatia d.o.o. pripremila je novi model financiranja vozila za svoje kupce na hrvatskom tržištu. Riječ je o Toyota Custom Lease, proizvodu koju uključuje financiranje vozila marki Toyota i Lexus kroz operativni leasing. Briga za Vaše vozilo Briga za Vaše vozilo Ako namjeravate voziti automobil nakon dužeg razdoblja neupotrebe, dobra je ideja provjeriti svoje vjetrobransko staklo prije nego što krenete u vožnju. ICHIBAN 2020.: Nagrađeni najbolji Toyota partneri u pružanju izvrsnosti i zadovoljstvu stranaka ICHIBAN 2020.: Nagrađeni najbolji Toyota partneri u pružanju izvrsnosti i zadovoljstvu stranaka 45 pobjednika, Toyota partnera iz cijele Europe povezali su se digitalno u proslavi svojih postignuća
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.