Toyota započinje testiranje

autonomne vožnje

Toyota Motor Europe (TME) objavljuje da započinje automatiziranu vožnju (AD) na javnim cestama u Europi. Nakon uspješnih simulacija i ispitivanja na zatvorenim stazama, TME sada izlaže svoje interno razvijene AD sustave stvarnim gradskim uvjetima: u živom gradskom središtu Bruxellesa. U srcu europskih institucija, jedan Lexus LS će neprestano voziti nepromjenljivom rutom sljedećih 13 mjeseci.

• Automatizirano vozilo sa sigurnosnim vozačem će voziti po gradskom središtu Bruxellesa
• Svrha je izučavanje utjecaja različitosti ljudskog ponašanja na automatizirane sustave vožnje
• Nakon uspješnih vožnji u Japanu i SAD, razumijevanju sustava se pridodaju i europski uvjeti

Gerald Killmann, Potpredsjednik za istraživanje i razvoj pri TME: „Unutar Toyote globalno, TME-jev Centar za istraživanje i razvoj u Bruxellesu je Regionalni centar izvrsnosti za računalni vid: omogućavajući računalima da „vide“ i „razumiju“ svoju okolinu. Glavni cilj ovog pilot projekta je izučavanje složenog i nepredvidljivog ljudskog ponašanja i njegovog utjecaja na zahtjeve sustava automatizirane vožnje. Toyotin krajnji cilj je potpuno izbjegavanje žrtava u prometnim nesrećama.

Zbog toga je ključno razumjeti ljudsko ponašanje kako bi sustav mogao odgovoriti na složenost i raznolikost stanovništva urbanog okruženja kao što je Bruxelles, europska prijestolnica u kojoj žive građani 184 različite države. Nakon uspješnih ispitivanja na javnim cestama u Japanu i SAD, razumijevanju sustava sada pridodajemo i europske uvjete.“

/

Christophe Vanoerbeek, Brussels Mobility: „Regija Bruxelles-Capitale, a posebno Brussels Mobility, je posvećena vodećoj ulozi u pionirskoj tehnologiji u pogledu automatiziranih vozila. Svjesni smo potencijala ove tehnologije kao rješenja za urbanu mobilnost, pri čemu sigurnost ima prioritet. Ova potvrda se očituje u našem novom glavnom planu regionalne mobilnosti, nazvanom Good Move, te u jednoj od 50 akcija koje smo pokrenuli kako bismo našu viziju pretočili u stvarnost: predviđanje automatizacije vozila.

Naša ambiciozna strateška studija o prelasku na automatizirana vozila navodi nužne korake za čvrsti okvir i pozitivan razvoj automatiziranih vozila. Mislim da možemo biti ponosni što su naš grad i Regija laboratorij za ovu vrstu pionirskih rješenja mobilnosti. Svakako ohrabrujemo inovacije u mobilnosti i to je prepoznato i na međunarodnoj razini.”

/
Sigurnost prije svega

Ovaj Lexus LS je vozilo iz redovne, serijske proizvodnje i vozit će na običnim, otvorenim cestama. Jedina razlika je paket senzora postavljen na krov, koji uključuje LIDAR, radare, kamere i sustav određivanja položaja velike preciznosti. U automobilu će se nalaziti sigurnosni vozač, koji može u bilo kojem trenutku intervenirati i zaobići upravljački sustav AD vozila, te operator koji će nadgledati cijeli sustav. Toyota izlazi s ovim automobilom na otvorene ceste nakon mjeseci temeljitih priprema vozila: provjere AD sustava, obuke vozača, analize rute i pregovora s vlastima radi dobivanja nužnih odobrenja.

Ovo istraživanje je povezano s Toyotinom globalnom vizijom stvaranja sigurne i sve bolje mobilnosti za sve. Toyota vidi vezu između vozača i automobila kao suigrača koji surađuju, pristup mobilnosti nazvan „Mobility Teammate Concept“ (Koncept suigrača u mobilnosti) S ciljem realizacije sigurnije i pristupačnije mobilnosti Toyota paralelno radi na dva različita modela automatizirane vožnje: Guardian (čuvar) i Chauffeur1 (vozač). Dok razvija ove pionirske tehnologije, Toyota istovremeno popularizira sigurnosne funkcije na dostupan način, za cijelu paletu svojih vozila. Toyota oprema sve svoje novoprodane automobile naprednim sustavima za pomoć u vožnji (ADAS), nazvanima Toyota Safety Sense i Lexus Safety System+2 .

/
Europski L3Pilot

Ovo automatizirano vozilo će se koristiti i za prikupljanje podataka u sklopu Toyotinog sudjelovanja u europskom projektu „L3Pilot“,” zajedno s 34 druga partnera, uključujući najveće proizvođače automobila, dobavljače u automobilskoj industriji, istraživačke institute i javna tijela. L3Pilot je četverogodišnji europski projekt pokrenut 2017. godine, a djelomično ga financira Europska komisija3.

Ovaj projekt utire put za terenska ispitivanja AD sustava većih razmjera koja će obuhvaćati oko 1.000 vozača u 100 automobila, u 10 zemalja u Europi. U okviru ovog projekta, TME će se koncentrirati na istraživanje ponašanja stranaka i sigurno djelovanje sustava u složenim i različitim urbanim okruženjima.

1 Način rada Guardian koristi tehnologiju radi neprestanog praćenja ljudske vožnje, uključujući se samo kada je nužno. U načinu rada Chauffer, tehnologija preuzima svu odgovornost za vožnju.
2 Ovaj Lexus LS je opremljen sustavom Lexus Safety Sense+A
3 Ovaj projekt je financiran kroz program istraživanja i inovacija Horizon 2020 Europske unije; sporazum o financiranju 723051, financirano prema H2020-EU.3.4.

Saznajte više o Toyoti

TOYOTA GAZOO Racing je osvojio Svjetsko prvenstvo TOYOTA GAZOO Racing je osvojio Svjetsko prvenstvo TOYOTA GAZOO Racing je osigurao momčadsku titulu u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti nakon dramatične utrke Total 6 sati Spa-Francorchampsa održane u vrlo promjenljivim vremenskim uvjetima, u predzadnjoj utrci u sezoni 2018.-2019. Novi Hilux 2019 Special Edition bit će predstavljen na Salonu teretnih vozila u Birminghamu Novi Hilux 2019 Special Edition bit će predstavljen na Salonu teretnih vozila u Birminghamu Na nadolazećem Salonu teretnih vozila u Birminghamu, Toyota će predstaviti novi Hilux 2019 Special Edition. Fernando Alonso testira Dakar Hilux Fernando Alonso testira Dakar Hilux Vozač TOYOTA GAZOO Racinga Fernando Alonso je dovršio dvodnevnu provjeru za upravljačem pobjednika Relija Dakar, Toyote Hilux u Južnoj Africi 27. i 28. ožujka. Tänak i Toyota Yaris WRC pobijedili u Švedskoj Tänak i Toyota Yaris WRC pobijedili u Švedskoj TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team slavi svoju prvu pobjedu u sezoni 2019. u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju nakon što je Ott Tänak postigao dominantnu pobjedu u drugoj utrci, Reliju Švedska.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK