Toyota predstavlja novi dizajn marke u cjelokupnoj svojoj komunikaciji

• Toyota Motor Europe uvodi novi logo marke i dizajnerski jezik
• Novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti
• Uvođenje u Europi započinje s predstavljanjem novog Yarisa ovaj tjedan

Toyota predstavlja novi dizajn marke u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. To označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću s ovom markom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet pokreće jednostavno te je oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i suvremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

new identity

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

Novi logotip donosi i veću jasnost i dosljednost kroz sva područja Toyotinog poslovanja, uključujući promjene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* šireći svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na području rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila”
Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka, TME

Saznajte više o Toyoti

Toyota Yaris WRC u novom ruhu, spremna na borbu za nove titule u 2021. Toyota Yaris WRC u novom ruhu, spremna na borbu za nove titule u 2021. TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team je predstavio novi izgled Toyote Yaris WRC tijekom priprema za nizanje novih uspjeha ovog automobila u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju tijekom sezone 2021. Predstavljamo potpuno novi Toyota Mirai Predstavljamo potpuno novi Toyota Mirai Toyota je započela razvoj električnih vozila s vodikovim gorivnim člancima 1992. godine, uspješnim predstavljanjem limuzine Mirai na svjetskim tržištima 2014. godine.  Toyoti nagrada SAFETYBEST  za najsigurniji element koji donosi Novi Yaris Toyoti nagrada SAFETYBEST za najsigurniji element koji donosi Novi Yaris AUTOBEST je Toyoti dodijelio nagradu SAFETYBEST 2020 kao rezultat razvoja i ugradnje središnjih zračnih jastuka u novi Yaris, po prvi put u automobil B segmenta u Europi. TOYOTA TALK  ''Zeleno i odgovorno prema Tokyu'' TOYOTA TALK ''Zeleno i odgovorno prema Tokyu'' 16.listopada 2020 održana je još jedna konferencija SPORT FEST sa zanimljivim tribinom TOYOTA TALK: ''Zeleno i odgovorno prema Tokyu.