Toyota predstavlja novi dizajn marke u cjelokupnoj svojoj komunikaciji

• Toyota Motor Europe uvodi novi logo marke i dizajnerski jezik
• Novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti
• Uvođenje u Europi započinje s predstavljanjem novog Yarisa ovaj tjedan

Toyota predstavlja novi dizajn marke u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. To označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću s ovom markom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet pokreće jednostavno te je oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i suvremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

new identity

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

Novi logotip donosi i veću jasnost i dosljednost kroz sva područja Toyotinog poslovanja, uključujući promjene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* šireći svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na području rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila”
Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka, TME

Saznajte više o Toyoti

TOYOTA TALK  ''Zeleno i odgovorno prema Tokyu'' TOYOTA TALK ''Zeleno i odgovorno prema Tokyu'' 16.listopada 2020 održana je još jedna konferencija SPORT FEST sa zanimljivim tribinom TOYOTA TALK: ''Zeleno i odgovorno prema Tokyu. Upozorenje o lažnoj nagradnoj igri Upozorenje o lažnoj nagradnoj igri Ovim putem obavještavamo građane na lažno predstavljanja i poziv na sudjelovanje u lažnoj nagradnoj igri Toyota Covid 19. Toyota Gazoo Racing na Goodwood Speedweek Toyota Gazoo Racing na Goodwood Speedweek TOYOTA GAZOO Racing je potvrdio dolazak više automobila i vozača na prvi Goodwood Speedweek, koji će se održati za vikend 16.-18. listopada na Goodwood Race Circuit u zapadnom Sussexu. Toyota i Lexus Custom Lease Toyota i Lexus Custom Lease Toyota Croatia d.o.o. pripremila je novi model financiranja vozila za svoje kupce na hrvatskom tržištu. Riječ je o Toyota Custom Lease, proizvodu koju uključuje financiranje vozila marki Toyota i Lexus kroz operativni leasing.
Na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće (eng. cookies)
Koristimo kolačiće (eng. cookies) u svrhu pružanja najboljeg korisničkog iskustva na našoj internetskoj stranici, za pružanje usluga i alata trećih strana, za bolje razumijevanje i poboljšanje funkcionalnosti internetske stranice te u marketinške svrhe. Preporučujemo da prihvatite sve kolačiće, međutim, ako se s time ne slažete, možete ih jednostavno prilagoditi klikom na ispod ponuđenu opciju „Postavke kolačića“. Detaljne informacije dostupne su u našoj Politici kolačića (eng. cookie policy).