Dok se svijet suočava s pandemijom koronavirusa, Toyota Motor Europe, njezini proizvodni pogoni, uvoznici, maloprodajna mreža i druge Toyotine tvrtke u Europi su listom, spontano, poduzele inicijativu i odazvale se potrebama zajednica u kojima posluju na različite načine, dajući prvenstvo podršci zdravstvenom sustavu te hitnim službama i osoblju.
Toyotina temeljna vrijednost je uvijek bila pridonositi društvu na smislen način, pronalaženjem lakših načina obavljanja stvari, što proizlazi iz izvorne želje osnivača kompanije za stvaranjem automatskog tkalačkog stana kako bi svojoj majci olakšao rad. Ove vrijednosti se održavaju unutar kompanije do današnjeg dana, pa su se članovi Toyote, uključujući Toyota partnere, odazvali potrebi zajednice za pomoći u ovoj zdravstvenoj krizi koja je posebno teška u Europi.
Ova podrška je proširena na lokalne bolnice i druge hitne službe, a uključuje sve od osiguravanja osnovnih potreba, kao što su maske iz postojećih zaliha na početku krize; doniranja novaca radi omogućavanja kupovine ključnih respiratora; ustupanja stotina vozila organizacija kao što su Crveni križ i druge neprofitne i javne organizacije; te korištenja 3D printanja dijelova radi izrade maski i naprava za bezručno otvaranje vrata.
Drugi način na koji Toyotini zaposlenici iz proizvodnih pogona pomažu je korištenje poznavanja Toyotinog proizvodnog sustava (Toyota Production System - TPS) i tehničkih znanja, pomažući bolnicama u boljem iskorištavanju ljudskog potencijala radi podnošenja dodatnog radnog opterećenja te u sklapanju medicinske opreme ili popravcima bolničkih kreveta.
Zahtjevi iz zajednice obično dolaze u Toyotin sustav na temelju njegovih lokalnih korijena, te se lokalno procjenjuju. Osim toga, ideje se dijele između pojedinih centara u Europi.